پنجعلی:

به همراه وکیل دایی به کمیته انضباطی می روم/اردوی رامسر را بدون مسائل حاشیه ای برپا کردیم

مدیر راهبردی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم گفت: اردوی رامسر برای تیم بسیار مناسب است چرا که بازیکنان در آرامش تمریناتشان را انجام می دهند و مسائل حاشیه ای در کنار تیم وجود ندارد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر طبق برنامه ریزی انجام شده سه دیدار تدارکاتی با تیم های شمالی انجام می دهیم .

مدیر راهبردی فوتبال تیم پرسپولیس در ادامه اظهار داشت:  آخرین بازی تدارکاتی مان را روز پنج شنبه شش تیر برگزار می کنیم و بعد از انجام این دیدار راهی تهران می شویم.
 
وی درباره وضعیت بازیکنان جدید گفت:  پیام صادقیان و قاسم حدادی فر قرار است بعد از بازی پلی آف با پاس همدان و قرارداد بستن با تیم پرسپولیس در تمرینات حضور یابند. 

پنجعلی در خصوص نامه کمیته انضباطی به باشگاه پرسپولیس بیان کرد: من به همراه دهقان، وکیل علی دایی روز سه شنبه یا چهارشنبه به کمیته انضباطی می رویم تا تکلیف بدهی های باشگاه را مشخص کنیم.
 
وی درباره رقم قرارداد دایی به همراه دستیارانش گفت: من اطلاعی از مبالغ قرارداد کادر فنی و بازیکنان جدید ندارم به هر حال برخی از افراد با مطرح کردن این مسائل قصد لطمه زدن به باشگاه پرسپولیس  را دارند انتشار مبلغ قرارداد کادر فنی پرسپولیس از سوی رسانه ها اقدام درستی نیست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار