
فاطمه آقاميري، کارشناس اقتصادي در گفتگو با
گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: ماه رمضان ميتواند فرصتي مناسب براي افزايش صادرات محصولات ايراني با برند حلال باشد.
وي گفت: مصرف مواد غذايي مسلمانان در ماه مبارک رمضان و به ويژه استفاده از برخي غذاها و محصولات مثل خرما چند برابر ميشود که اين مهم ميتواند زمان مناسبي براي حضور ايران در بازارهاي جهاني باشد.
اين کارشناس مراحل اين بازاريابي را به صورت زير عنوان کرد و گفت: شناسايي ظرفيتهاي صادرات در داخل، نوع برداشت و بسته بندي، شناسايي بازارهاي هدف و قيمتگذاري مناسب براي صادرات از جمله اقلامي است که براي صادرات اين نوع محصولات بايد مدنظر باشند.
انتهاي پيام/