راه یابی 3 هزار نفر به مرحله دوم آزمون طرح اعطای مدرک به حفاظ

مدیر ارتباطات سازمان درالقرآن کریم از اعلام نتایج هشتمین دوره آزمون طرح اعطای مدرک به حفاظ و راه یابی 3 هزار نفر از مجموع 6 هزار شرکت کننده به مرحله بعد خبر داد.

تجلیان در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: نتایج هشتمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ اعلم و از مجموع 6 هزار و 620 نفر شرکت کننده در این آزمون 3 هزار و 91 نفر به مرحله بعد راه یافتند.

وی در ادامه تصریح کرد: نتایج این آزمون که 20 اردیبهشت سال جاری در 37 حوزه آزمون در سراسر کشور برگزار شد در سایت تلاوت به نشانی www,telavat.ir قرار گرفته و شرکت کنندگان می توانند با انتخاب نام استان، درجه قبولی خود را مشاهده کرده و با ورود به سیستم اطلاعات فردی نمرات خود را مشاهده کنند.

تجلیان در ادامه اظهار داشت: از مجموع این تعداد قبول شدگان مرحله اول تعداد 371نفر در رشته 5 جزء، 859 نفر در رشته 10 جزء، 475 نفر در رشته 20 جزء و تعداد یک هزار و 386 نفر نیز در رشته حفظ کل بودند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ برگزاری آزمون مرحله بعد خاطر نشان کرد: آزمون مرحله دوم این طرح بعد از ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود و قبول شدگان مرحله اول می توانند از نیمه دوم تیرماه با مراجعه به سایت تلاوت آمادگی خود را جهت شرکت در مرحله شفاهی اعلام کنند./ز

برچسب ها: ارتباطات ، آزمون ، حفاظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار