مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: تلاش عده‌اي براي مدیون خود كردن رئیس‌جمهور منتخب مردم/ گفتمان قانون‌گرایی رهبری عامل اصلی برقراری امنيت در انتخابات، عامل انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي كيست؟، "بتول سلطانی" اسناد مراسم شرم‌آور رقص رهایی فرقه رجوی را برملا کرد و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است:

سردار جوانی:
تلاش عده‌اي براي مدیون خود كردن رئیس‌جمهور منتخب مردم/ گفتمان قانون‌گرایی رهبری عامل اصلی برقراری امنيت در انتخابات


مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفتگوي تفصيلي با باشگاه خبرنگاران به سؤالاتي درباره ارزيابي از انتخابات يازدهم رياست‌جمهوري، تحليل وضعيت اصولگرايان و اصلاح‌طلبان در انتخابات، پيش‌بيني ترکيب کابينه دولت آينده، علت امنيت و ثبات و آرامش در انتخابات 92، ارزيابي از سکوت احمدي ن‍ژاد در ماه‌هاي اخير، علت اصرار اصلاح‌طلبان براي منسوب کردن رئيس‌جمهور منتخب به خود، آينده مذاکرات ايران و 1 + 5 در دولت جديد و... پاسخ داد.

عامل انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي كيست؟
انفجار به اندازه‌اي مهيب بود كه پيدا كردن رد پا و اثري از عامل انفجار چندان ساده نبود، با اين حال سرانجام يك هفته بعد از حادثه، هويت بمب‌گذار شناسايي شد.

"بتول سلطانی" اسناد مراسم شرم‌آور رقص رهایی فرقه رجوی را برملا کرد
مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه بتول سلطانی از افراد جدا شده این گروهک تروریستی، جزئیات رقص رهايي رجوي را در اختيار خانواده‌ها قرار داد، گفت: وقتي اين سي‌دي پخش شد، افراد گروهک تروريستي منافقین ديوانه شدند و به دستور سرکرده‌ها تمام کانکس‌هاي خانواده‌ها را با سنگ‌هاي 20 کيلويي که اگر به يکي از خانواده‌ها مي‌خورد، در دم جان مي‌داد هدف قرار دادند و با آتش و ميله‌هاي آهني به طرف کانکس‌ها حمله کردند.

کشته شدن یک تبعه افغان در تجمع منافقین

همزمان با تجمع گروهک تروریستی منافقین در «ویلپنت» پاریس، یک تبعه افغان فریب خورده این گروهک تروریستی پس از این تجمع کشته شد.

استقلال وکلا در لايحه جديد دولت حفظ شده است
رئيس کانون وکلاي دادگستري با اشاره به اينکه مطالب اخير مطرح شده از سوي رئيس جمهور درباره ارائه لايحه جامع وکالت توسط قوه قضائيه، مطلب جديدي نيست، گفت: تغييرات مفاد اين لايحه در کميسيون اصلي لوايح دولت موجب حفظ استقلال وکلا شده است.

بحرین در راستای اجرای سیاست‌های گستاخانه آمریکا گام برمی‌دارد
يک کارشناس مسائل‌خاورمیانه با اشاره به مداخله غرب عليه جنبش‌هاي بيداري اسلامي در برخی کشور‌های منطقه گفت: سياست‌هاي بحرين منافع شوم آمريکا و رژيم غاصب صهيونيست را تامين مي‌کند و آنها به عنوان ماجراجويان منطقه در آب‌هاي خليج‌فارس به دنبال احداث پلي براي اجراي سياست‌هاي گستاخانه خود هستند.

مراسم تحليف کارآموزان وکالت دادگستري برگزار شد
مراسم تحليف و سوگند کارآموزان وکالت، صبح امروز در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزار شد.

خباز: انتخابات 24 خرداد آرامش روحي و فکري را در جامعه حاکم کرد/ سنائي: این انتخابات دشمنان را منزوی کرد
پيامدهاي حماسه سياسي 24 خرداد شب گذشته در برنامه گفتگوي ويژه خبري با حضور محمدرضا خباز و مهدي سنائي بررسي شد.

خيلي‌ها در روزهاي آخر تبليغات به ما پيوستند
گردهمايي اعضاي ستاد تهران حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني به منظور قدرداني و تشکر از اعضاي اين ستاد در سالن همايش وزنه‌برداري ورزشگاه آزادي آغاز شد.

از دستگيری گروهك تروريستی اخلالگر در انتخابات تا شائبه سياسی مرخصی "نسرين ستوده" حوزه حقوقی قضايی باشگاه خبرنگاران در هفته‌ای که گذشت با اخباری نظير تجديد ميثاق رئيس قوه قضاييه و مسئولان عالي قضايي با آرمان‌های امام راحل، برگزاری همايش سالانه سراسري به مناسبت هفته قوه قضاييه، دستگيری گروهك تروريستي اخلالگر در انتخابات، احتمال صدور رای متهمان کهریزک تا پایان هفته قوه قضاییه همراه بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار