فرامرزيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صحبتي براي فعاليت شورا به عنوان زير مجموعه "اميد ايرانيان" صورت نگرفته است

عضو شوراي هماهنگي اصلاحات گفت: در نشست شوراي هماهنگي اصلاحات با عارف از رفتار اخلاق مدارانه وي در جريان انتخابات تقدير شد و ما به عارف اعلام کرديم که شوراي هماهنگي علاقمند است که از ظرفيت وي در شورا استفاده کند اما صحبتي درباره اينکه شوراي هماهنگي ذيل حزب خاصي فعاليت کند، صورت نگرفت.

"ژاله فرامرزيان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برخي اخبار مبني بر اينکه بعد از دیدار "محمدرضا عارف" و شورای هماهنگی  اصلاحات بعد از کناره‌گيري‌اش از انتخابات، قرار بر این شده تا در صورت تشکیل حزب اميد ايرانيان  18 تشکل زیرمجموعه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ذیل اين حزب فراگیر به فعالیت بپردازند، اظهار داشت: در نشست شوراي هماهنگي اصلاحات با عارف از رفتار اخلاق مدارانه وي در جريان انتخابات تقدير شد و ما به عارف اعلام کرديم که شوراي هماهنگي علاقمند است که از ظرفيت وي در شورا استفاده کند اما صحبتي درباره اينکه شوراي هماهنگي ذيل حزب خاصي فعاليت کند، صورت نگرفت.

عضو شوراي هماهنگي اصلاحات ادامه داد: شوراي هماهنگي اصلاحات مجموعه‌اي نيست که امروز تشکيل شده باشد بحث نيروهاي خط امام (ره) در سال   72 مبناي اوليه شروع فعاليت شورا است و به لحاظ حزبي نيز از سال 77 کل احزابي که در حوزه اصلاح‌طلبي يا جبهه دوم خرداد آن زمان فعاليت مي‌کردند اين شورا را شکل دادند.

وي با بيان اينکه شوراي هماهنگي اعتقادش به افراد نيست بلکه به احزاب است، گفت: تحزب مجموعه و محدوده فعاليت در حوزه سياسي است و ما نمي‌دانيم که اين قبيل مسائل درباره شوراي هماهنگي از کجا مطرح مي‌شود و نشأت مي‌گيرد چرا هيچ صحبتي در اين زمينه با عارف صورت نگرفته است.

فرامرزيان اظهار داشت: طي ساليان گذشته تشکل‌هاي زيادي به شوراي هماهنگي آمده‌اند و رفته‌اند اما شوراي به عنوان مجموعه احزاب اصلاح‌طلب به فعاليت خود ادامه داده است.

رئيس سابق شوراي هماهنگي اصلاحات درباره عضويت حزب عارف در اين شورا اظهار داشت: تاکنون احزاب زيادي براي عضويت در شوراي هماهنگي درخواست داشته‌اند اما راي نياوردند ولي در صورت تشکيل حزبي توسط عارف احتمالا با درخواست براي عضويت در شوراي هماهنگي موافقت خواهد شد و ما ظرفيت مديريت اصلاح‌طلبان را در چهره‌اي چون خاتمي مي‌بينيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار