اصفهان/

تقدیر باشگاه فولاد ماهان از تلاش ذوب آهنی ها

باشگاه فولاد ماهان در پیامی بقا تیم فوتبال ، ذوب آهن در لیگ برتر را تبریک گفت .


به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنابر اعلام پایگاه خبری باشگاه فولاد ماهان در پیام ارسالی باشگاه فولاد ماهان سپاهان آمده است:" تلاش و همت جانانه بازیکنان با انگیزه تیم فوتبال ذوب آهن در فصل جاری لیگ برتر موجبات استمرار حضور این تیم در سطح اول رقابت های فوتبال کشور را فراهم آورد. قدمت و سابقه ی طولانی مدت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان درورزش کشور، وجود هواداران پر تعداد و خونگرم ، کارکنان شاغل و بازنشسته متعهد این کارخانه و علاقمندان به فوتبال در استان اصفهان از جمله عواملی محسوب می شود تا کادر فنی ، سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال آن باشگاه با غیرتی مثال زدنی موجبات شادمانی مردم ورزش دوست اصفهان را فراهم آورند.
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان ضمن عرض خداقوت به جنابعالی ، کارکنان ، کادر فنی و سرپرستی ، بازیکنان و هواداران باشگاه ذوب آهن حضور پر قدرت این تیم را در رقابت های لیگ برتر ، با تکیه بر توانمندی های علمی و حرفه ای آن مجموعه ممکن و عملیاتی ارزیابی می كند.

گفتنی است: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان چهارشنبه در مرحله پلی آف با تساوی مقابل پاس همدان و با توجه به برد 4 بریک در اصفهان به عنوان شانزدهمین تیم در لیگ برتر باقی ماند./ب

برچسب ها: اصفهان ، باشگاه ، فولاد ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.