در بیست و هفتمین یونیورساید تابستانی دانشجویان جهان اعزام می شود ؛

اعزام 43 نفر در این دوره از مسابقات/باید پرداخت دانشجویی داشته باشیم

بیشتر توجه ما باید به ورزش دانشجویان در داخل باشد نه تنها اعزام تیم به خارج از کشور .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛مهرزاد حمیدی رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش های این فدراسیون برگزار شد،
طی سخنرانی گفت: در بیست و هفتمین یونیورساید تابستانی دانشجویان جهان از 15 تا 26 تیر ماه در کازان-روسیه برگزار می شود که البته در این دوره بیشترین یونیورساید در اروپا 2 دوره در آمریکا 2 دوره در آمریکای لاتین 3 دوره در آسیا(ژاپن) 2 دوره در کره برگزار شده است.
 
وی افزود: کشورما از سال های دور در یونیورساید شرکت می کرده  چنانچه از هیجدهمین دوره تا امروز در یونیورساید تابستانی شرکت کره و مقام های مختلف کسب کرده است.
 
حمیدی با اشاره به این مطلب که بیشتر نگاه ها باید به داخل باشد اظهار داشت: بیشتر نگاه ما باید به داخل باشند چنانچه باید پرداخت دانشجویی داشته باشیم و کار فدراسیون تنها اعزام تیم به خارج از کشور نباید باشد البته هم اکنون در 31 استان هیئت ورزشی شکل گرفته که این امر ساختار ورزش دانشجویی کشور را در سیر تحول خود قرار می دهد.
 
وی افزود: اختتامیه رقابت ها در 15 تیر ماه در دهکده بازی ها در شهر کارزان روسیه برگزار می شود و این دهکده هیچ تفاوتی با دهکده المپیک ندارد.
 
حمیدی در خصوص اعزام تیم های دانشجویی از ایران تصریح کرد: در دوره قبل ایران در 12 رشته شرکت کرده بودند و مقام 33 را کسب کرده اند  چنانچه 180 نفر اعزام شده اند. در این دوره 43 نفر اعزام می شوند و امیدواریم با اعزام یک کاروان نتیجه بهتری را کسب کنیم./ع2
برچسب ها: مسابقات ، دانشجو ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار