توزیع 5 میلیون تومان کارت ورزش شهروندی در جنوب غرب تهران

کارت های ورزش شهروندی، همزمان با اوقات فراغت و افزایش مراجعه شهروندان به مراکز ورزشی ، تابستان امسال در محله های 14 گانه منطقه توزیع می شود.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ؛ طبق مصوبات آخرین نشست رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، آقامیر با دبیران شورایاری و رابطان ورزشی محله های 14گانه منطقه مبنی بر افزایش 3 میلیون  تومانی اعتبار اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه17 برای چاپ و توزیع کارتهای ورزش شهروندی این کارت ها میان شهروندان منطقه توزیع خواهد شد.
 
علی اصغر قیطاسی، رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه در این باره گفت: «اعتبار هریک از این کارت ها معادل مبلغ هزار تومان  و در تمام مراکز ورزشی شهر تهران دارای اعتبار است. سال گذشته و امسال بودجه اداره تربیت بدنی هر یک از مناطق 22گانه شهر تهران و منطقه ما برای چاپ این کارت ها مبلغ 2 میلیون تومان بود که بر اساس مصوبات این جلسه، درخواست شورایاران برای ارائه خدمات ورزشی بیشتر به شهروندان همچنین حمایت از فرهنگ ورزش شهروندی این مبلغ در منطقه 17، 3 میلیون تومان بیش از دیگر مناطق تعیین شد.»
 
قیطاسی با اشاره به موارد دیگری در این زمینه افزود: «پیش بینی می شود، ظرفیت توزیع کارت¬های ورزشی بین شهروندان منطقه امسال، 75 درصد بیشتر از سال گذشته باشد. بخشی از این امکان به خانواده¬های شهدا، خانواده های زنان سرپرست خانوار، اقشار کم درآمد منطقه اختصاص خواهد داشت. همچنین بخش قابل توجهی هم با مشارکت دبیران شورایاری و رابطان ورزش محله های منطقه توزیع خواهد شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار