تبريز/ آغاز مطالعات برند در مقصد گردشگری ارس

با امضاء تفاهم نامه همکاری با هلدینگ مارکوپولو

سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام امضای تفاهم نامه همکاری بین هلدینگ مارکوپولو و منطقه آزاد ارس در راستای توسعه صنعت گردشگری ارس از امضای تفاهم برند سازی نام ارس در بین تورهای داخلی و خارجی توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،نجف زاده در حاشیه برگزاری نشست بررسی مزیت های صنعت گردشگری ارس برای برندسازی در بین تورهای داخلی و خارجی گفت: تفاهم نامه های همکاری خوبی با شرکت مادر تورسیتی مارکوپولو برای توسعه و رونق گردشگری ارس صورت گرفت.

وی افزود: بعد از بازدید میدانی از توانمندی های گردشگری ارس، طی این نشست تفاهم نامه همکاری جهت مطالعه و عملیاتی سازی برند اختصاصی مقصد گردشگری ارس به امضا رسید و بر این اساس رسما مطالعات برند در مقصد گردشگری ارس آغاز شد.

نجف زاده با اشاره به سایر تفاهم های به امضا رسیده گفت: همچنین در خصوص راه اندازی تورهای گردشگری به مقصد ارس، ایجاد دفتر شرکت مارکوپولو در ارس، سرمایه گذاری در امر تسهیلات گردشگری در محدوده ارس و راه اندازی تورهای ارزان قیمت از تهران به ارس از جمله اهم موضوعات تفاهم نامه بود.

وی در ادامه گفت: طبق مذاکراتی که با مدیرعامل هلدینگ مارکوپولو آقای حسن تقی زاده انصاری انجام شد بزودی شاهد تغییراتی در حوزه های ورود گردشگران از داخل و خارج کشور و ایجاد فضاهای جدید هتیلینگ در محدوده منطقه آزاد ارس خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور شرکت های قدرتمند گردشگری در ارس ارتباط با گردشگران داخلی و خارجی با سهولت انجام شده و برنامه ریزی برای رونق بیش از پیش صنعت گردشگری با سرعت بیشتری انجام شود.

گفتنی است :اعضای هلدینگ گردشگری مارکوپولو به همراه روسای شرکت های تابع در ایران از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

این گروه گردشگری با هدف بررسی مزیت های گردشگری منطقه آزاد ارس برای برندسازی نام این منطقه در بین تورهای داخلی و خارجی مباحث لازم جهت توسعه زیرساخت های هتلینگ و خدمات گردشگری را مورد تاکید قرار دادند.

بر این اساس همچنین بعد از بازدید میدانی از جاذبه های گردشگری و اماکن اقامتی و هتلینگ ارس نشستی با حضور مدیرعامل هلدینگ مارکوپولو و سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار و توافق هایی در زمینه نحوه آشناسازی گردشگران داخلی و خارجی با ارس و همکاری در زمینه های سرمایه گذاری در مباحث هتلینگ و موارد مختلف دیگر صورت گرفت./س

برچسب ها: مقصد ، گردشگری ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.