آغاز کمپین فروش تلفنی ADSL حجمی در کشور

کمپین فروش ADSL حجمی در ساختمان شماره 2 شرکت خدمات اول( TCT NOC) و ایجاد بخش "مدیریت ارتباط با مشتری" ویژه مشترکین همراه اول در شعب شرکت خدمات اول TCT

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات اول TCT؛ در این طرح فروش ADSL حجمی مخابرات، به صورت متمرکز و یکپارچه و با تعرفه ثابت در کل کشور انجام می شود.

شرکت خدمات اول TCT، برای اولین بار در کشور نسبت به فروش اینترنت حجمی با تعرفه ثابت در کل کشور اقدام کرده است؛ در این طرح، کارشناسان فروش با مشترکینی که امکان واگذاری اینترنت بر روی خط تلفن ثابت ایشان فراهم است، تماس می گیرند و اینترنت حجمی مخابرات را معرفی و ثبت نام می نمایند.

متقاضیان می توانند با دو روش "پیش پرداخت ( پرداخت هزینه، قبل از استفاده، به صورت شارژ حجمی) و پس پرداخت ( پرداخت هزینه، پس از استفاده، با قبض تلفن ثابت)" نسبت به خرید اینترنت حجمی مخابرات اقدام نمایند.

این طرح به منظور معرفی و فروش اینترنت حجمی مخابرات در سطح کشور، با همکاری شرکت مخابرات ایران و شرکت خدمات اول TCT عملیاتی و در حال حاضر به صورت پایلوت از استان فارس آغاز شده است.


همچنین به منظور تسهیل در خدمت رسانی به مشترکان همراه اول، بخش "مدیریت ارتباط با مشتری" در هشت شعبه برگزیده شرکت خدمات اول TCT در تهران راه اندازی شد. 

با اجرای این طرح مسوولیت ثبت و رسیدگی به مشکلات مشترکین همراه اول در بخشهای (مشکلات آنتن دهی، آوای انتظار، عدم امکان تماس با خارج از کشور، عدم امکان تماس با 9990، وصل پیامک تبلیغاتی، حذف پیامک تبلیغاتی، ثبت نام و خرید سیم کارت، مشکلات پیامک، سرویس های ارزش افزوده، مشکلات GPRS، مشکلات MMS، مشکلات بسته ها، مشکل خرید شارژ از 9990، مشکلات کارت شارژ اعتباری، عدم ارسال قبض، مشکلات خرید شارژ اینترنتی، مشکلات VMS، جیرینگ و هزینه مکالمات بیشتر محاسبه شده) به عهده ی شرکت خدمات اول TCT می باشد.

مشترکین همراه اول می توانند در فاز اول با مراجعه به هشت شعبه منتخب شرکت خدمات اول TCT تهران مشکلات خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند، شرکت خدمات اول TCT پس از انجام پیگیری های مربوطه حداکثر پس از یک ماه به مشکلات ثبت شده در خصوص آنتن دهی و بین 3 تا 10 روز به سایر مشکلات پاسخ مناسب خواهد داد.

مشترکین همراه اول می توانند از ساعت 8 تا 16 برای رفع مشکلات خود به هشت شعبه برگزیده ی شرکت خدمات اول TCT به نشانی زیر مراجعه نمایند:

شعبه پاسداران: پاسداران خیابان بهستان هشتم پلاک 17

شعبه سلمان فارسی: سعادت آباد خیابان سرو غربی نرسیده به میدان شهرداری

شعبه پیروزی: خیابان پیروزی سه راه سلیمانیه خیابان بیمارستان فجر پلاک 2

شعبه ملت: خیابان سعدی جنوبی خیابان اکباتان

شعبه آیت الله کاشانی: بلوار فردوس خیابان شهید سلیمی جهرمی

شعبه شهید منتظری: شهرری جاده قم نبش خیابان شهید غیبی

شعبه شهید حکمت شعار: خیابان فرجام شرقی خیابان 41

شعبه شیخ فضل الله نوری: میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیخ بهایی جنوبی جنب آتش نشانی

برچسب ها: دریچه ، خبر ، خدمات اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار