در رتبه بندی دانشگاه های کشور مطرح شد؛

از میان 34 دانشگاه علوم پزشکی، 5 دانشگاه رتبه های برتر را کسب کردند

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت:5 دانشگاه علوم پزشکی تهران، بهشتی، شیراز، اصفهان و مشهد رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

جعفر مهراد،سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC )در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC در 3 سال متوالی یعنی از سال 89 است که دانشگاه های کشور براساس معیارها و شاخص های مصوب تهران که مورد تایید ISESCO و وزرای آموزش عالی و تحقیقات علمی کشور اهالی اسلام است رتبه بندی می کنند.

 وی افزود: رتبه بندی سال 91 براساس روش شناسی سال های قبل انجام شده ما در شکل ارائه اطلاعات و تنظیم جدول ها از رده بندی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور استفاده به عمل آمده است در این رده بندی دانشگاه های هنر، صنعتی، جامع و پژوهشگاه ها به تفکیک رتبه بندی شده و رتبه و امتیازات هر یک از دانشگاهها در قالب جدول های ارائه شده معنی پیدا می کند.

 وی خاطر نشان کرد: از بین 34 دانشگاه علوم پزشکی کشور که در رتبه بندی سال 91 شر کت کرده بودند دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، بهشتی، شیراز، اصفهان و مشهد به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار