کربکندی: نقل و انتقلات به نفع سپاهان است

پیشکسوت فوتبال سپاهان و کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان به دلیل نداشتن حرفه لازم باعث می شوند قانون را زیرپا بگذارند.

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال سپاهان و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص نقل و انتقالات باشگاه سپاهان گفت: توقعات از سپاهان بالا رفته و مقام دوم و چند سال پشت سرهم قهرمانی و سه سال قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی و حضور چندین ساله در باشگاه های آسیا دیگر مردم را راضی نمی کند و می طلبد که تیم قدرتمندی را داشته باشد و امسال به خاطر حذف در مرحله اول باشگاه های آسیا اتفاقی خوبی نبود.

وی بیان کرد: به خاطر این اتفاقات یاری گیری خوبی می کند و بازیکنان مطرح و گران قیمتی را جذب کرد و با این تفکرات و سیاست هایی که با سیستم باشگاه سپاهان دارد مجبورند که تیم بسیار قوی تشکیل بدهند.

وی در خصوص جنجالهای اخیر دهنوی در سپاهان گفت: وقتی یک سری قوانین لیگ و کمیته انضباطی تعیین می کند بازیکن ها به دلیل حرفه ای نبودن و زرنگی کردن با 1 یا 2 باشگاه وارد مذاکره می شوند و با بازار داغی در مورد مبلغ می خواهند قانون را دور بزنند.

وی بیان کرد: به نظر من اگر بازیکنی تخلفی کرده باشد باید طبق قانون باهاش عمل بشه تا بازیکنان دیگه بفهمند که باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

همچنین وی در خصوص حضور مجتبی جباری در تیم سپاهان خاطرنشان کرد: تقریباً در تمام نقاطی که تیم مشکل داشته بازیکن جذب کردند با توجه به اینکه نوید کیا تقریباً در پستی که جباری بازی می کند در تیم است و به علت آسیب های پی در پی و نبود نوید کیا باعث تغییر در سپاهان می شد که این به ضرر تیم تمام می شد جباری می تواند این کمبود را از بین ببرد و هم می توانند بازی کند./آق

برچسب ها: کربکندی ، سپاهان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار