شناسایی هزار و 100 سازمان مردم نهاد در شمال تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 3 از شناسایی هزار و 100 سازمان مردم نهاد در شمال تهران خبر داد.

پیرهادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: اجرای طرح شناسایی سازمان های مردم نهاد به منظور ارتقای فرهنگ مشارکت و ایجاد زمینه تعامل با سازمان ها در مدیریت شهری در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به توانمند سازی نهادهای گوناگون تصریح کرد: در راستای جلب مشارکت و تعامل حداکثری با سایر دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد و همچنین حمایت و توانمند سازی آن ها اقدام به شناسایی سازمان های مردم نهاد موجود در منطقه کرده است.
 
پیرهادی در ادامه اظهار داشت: این مرکز حدود هزار و 100 سازمان مردم نهاد را شناسایی کرده و 100 کارگروه تخصصی برای فعالیت آن ها در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به کارگروه های تخصصی افزود: این ده کارگروه شامل گروه های ورزشی، بهداشت و درمان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، رفاه و خدمات اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری، محیط زیست، بانوان، فرهنگی و مذهبی ، تعاون و کارآفرینی و سالمندان است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: امکان شرکت برای تمامی تشکل های مردمی علاقمند در جلسات تخصصی حوزه فعالیت خود وجود داشته است که علاوه بر آشنایی با سایر سازمان های تخصصی حوزه خود می توانند از امکانات و پتانسیل های سایر گروه ها بهره مند شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: کلیه تشکل های غیر دولتی در صورت تمایل می توانند با شماره 22892300 تماس گرفته و یا به مراکز خدمات اجتماعی منطقه 3 واحد مشارکت های مردمی مراجعه نمایند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار