نجفی:

مدیریت هزینه عقابی کمک زیادی به ساوه بود/مسئولان شهرداری ساوه بابت هزینه ها باید پاسخگو باشند

عضو شورای شهر ساوه گفت: تأکید شورای شهر بر کاهش هزینه های تیم فوتسال باشگاه شهرداری ساوه است اما در صورتیکه این مورد مشاهده نشود، مسئولان باید پاسخگو باشند.

نجفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از انتخاب سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با مسئولان این باشگاه جلسه ای داشتیم تأکید تمام اعضای شورا بر حضور عقابی در کادر فنی این تیم بود زیرا عقابی طی زحمات 10 ساله اش برای شهر ساوه، تیم فوتسال را از لیگ دسته دو به لیگ  برتر رساند و در این سالها باعث بقای تیم در لیگ برتر شد. از سوی دیگر در مدت حضور این مربی در تیم ما با مشکل هزینه روبه رو نبودیم.

عضو شورای شهر ساوه افزود: مدیریت بر هزینه یکی از کارهای مثبت عقابی در این باشگاه بود، وی در تمام سالهای حضورش در ساوه با شرایط مالی هماهنگ بود که این موضوع نظر مساعد شورای شهر را برای بقای عقابی در سمت خود جلب کرد.

نجفی در ادامه بیان داشت: متأسفانه بودجه شهرداری محدود است و این برای تیم داری با مشکلات فراوانی روبه رو می شود اما ما به دلیل عملکرد مطلوب سعی در حفظ این تیم و باشگاه داریم. تمام مسئولان از جایگاه فعلی فوتسال شهر در جدول رده بندی راضي هستند تیمی که هدف قهرمانی را دنبال می کند به بودجه بیشتری نیاز دارد که ما امکان فراهم آوردن بودجه را نداشتیم اگر امکانات بهتری در اختیار عقابی قرار می گرفت به طور حتم جزو برترين های لیگ بودیم.

وی همچنین اظهار داشت: در جلسه تصویب بودجه با تیم فوتسال شهرداری ساوه کاهش 20 درصدی هزینه های این تیم مصوب و به باشگاه ارسال شد. طبق این مصوبه مسئولان باشگاه باید تیم را به مبلغی کمتر از فصل قبل اداره کنند در غیر این صورت فعالیت مسئولان زیر سوال رفته و باید پاسخگو باشند. با توجه به اینکه مبلغ زیادی صرف جذب مربی شده، امیدواریم این تیم قادر به انجام تعهدات خود باشد./مح
برچسب ها: شهرداری ، ساوه ، هزینه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار