جام جهانی اسکی چمن؛

میهمانی که می خواهد سنت شکنی کند

جام جهانی اسکی چمن از 21 تیر به میزبانی لبنان برگزار می شود و تمام هدف تیم اسکی چمن ما این است که بدون امتیاز میزبانی هم بتواند به مدال دست پیدا کند و جایگاه خوبی در جدول جهانی به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، جام جهانی اسکی چمن هر ساله به میزبانی چند کشور برگزار می شود تا درنهایت با توجه به مجموع امتیاز مسابقات نفرات و تیم های برتر معرفی شوند.
امسال نیز لبنان برای اولین بار میزبانی این مسابقات را در پیست اسکی چمن کفاردبین بر عهده گرفت.

تیم ملی اسکی چمن ما با ترکیب 4 آقا و 2 خانم و سرمربیان تیم های ملی بانوان و آقایان و رئیس کمیته اسکی چمن به لبنان اعزام شده است.

سید مرتضی جعفری – حسین کلهر ( ق) – حسین کلهر (د) و رحمت اله مقدید در بخش آقایان و ثمین داوری و حنانه کریم خانی در بخش بانوان اعضای تیم ملی را تشکیل می دهند.

یکی از مسائل جالب در ترکیب تیم ملی بانوان ما این است که هر 2 اسکی باز بانو نمایندگان شهرستانی هستند که این خود حکایت از رشد و پیشرفت چشمگیر و محسوس اسکی چمن در دیگر استانها به غیر از پایتخت دارد.

در سال هایی که ما میزبان این رقابتها بودیم نتایج بسیار خوبی توسط ملی پوشان چمن بدست آمد.

کسب نقره و برنز و نائب قهرمانی در این رقابتها افتخاراتی بود که البته در دوران بدون میزبانی ما کسب نشد.

در این دوره با توجه به مخارج بالایی که میزبانی این رقابتها دارد کشورمان نتوانست در جام جهانی چمن این شرایط را داشته باشد که میزبان رقابت ها باشد از طرف دیگر لبنانی ها جایگزین ما در این مورد شدند، جایگزینی که حالا باید دید چطور از پس میزبانی بر می آیند.

کادر فنی تیم ملی اسکی ما متشکل از سید جواد (سرمربی آقایان) و سید نظام صید (سرمربی بانوان) است که سید مجتبی صید، رئیس کمیته اسکی چمن نیز آن ها را در این مسابقات همراهی می کند.

در رقابت های جام جهانی اسکی چمن در لبنان 12 کشور در 2 رشته مارپیچ کوچک و بزرگ با هم به رقابت می پردازند.

رقابتی که رئیس کمیته اسکی چمن با اشاره به برگزاری لیگ قدرتمند در همین چند روز اخیر در کشور پیش بینی خوبی از عملکرد اسکی بازانمان در آن دارد.

رقابت های جام جهانی اسکی چمن از روز 21 تیر با مسابقه در بخش بانوان آغاز می شود و طی کمتر از یک هفته به پایان می رسد.

با توجه به افتخار آفرینی های اخیر اسکی بازان در مسابقات برون مرزی اخیر در رشته های آلپاین و صحرانوردی انتظار می رود تا این بار نیز شاهد درخشش و رکورد زنی اسکی بازان چمنمان در این مسابقات باشیم.

این بار ما مهمان لبنان هستیم و آرزو داریم تا شاهد سنت شکنی اسکی بازان مان در این مسابقات باشیم تا در مسابقاتی که میزبانی اش بر عهده ما نیست نیز به مدال دست پیدا کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار