حدادعادل در مراسم نکوداشت مرد تقوا و تدبیر:

مدعیان تقلب در سال 88 در حق ملت جفا کردند/ صحت و سلامت انتخابات بار دیگر در نظام تائید شد

نماینده مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه کسانی که در سال 88 نظام را متهم به تقلب کردند، در حق ملت جفا کردند، گفت: علاوه بر مدعیان وجود تقلب، کسانی که در سال 88 و 92 مواضع متفاوتی از انتخابات داشتند، در حق ملت جفا کردند و ملت آن را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "غلامعلی حدادعادل" در مراسم نکوداشت "مرد تقوا و تدبیر" که در تالار حوزه هنری سوره برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان برگزاری این مراسم، اظهار داشت: از اینکه عده‌ای از دوستان تدارک برگزاری چنین مجلسی را برای سپاس از من دیده‌اند، اطلاعی نداشتم و تمایلی هم به برگزاری این مجلس بدین صورت نداشتم، چرا که هیچ احتیاج و ضرورتی نسبت به آن ندیده‌ام.
 
وی افزود: ابراز این گونه تعاریف راهی را به سوی شیطان باز می‌کند و صادقانه بگویم که نسبت به برگزاری چنین مجلسی مخالفت جدی هم نکردم و بعد از انتخابات احتمال این چنین تجمعی را می‌دادم که برای انقلاب و کشور بی فایده نباشد.
 
عنوان مرد تقوی و تدبیر وظیفه را برای من سنگین می‌کند
 
نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس نکوداشت امروز مختص به بنده نیست بلکه مجلسی در سپاس و قدردانی از اعتقاد، بینش و روش است، به همین منظور نسبت به آن مخالفت جدی نکردم.
 
وی افزود: در شرایط کنونی من به یاد جوانان روستایی، دانش آموزان کم سن و سال و جانبازانی می‌افتم که جان خود را در طول 8 سال جنگ تحمیلی فدای کشور کرده‌اند، من کاری در مقایسه با آنها نکردم.
 
حدادعادل تصریح کرد: از اینکه مرا مرد تقوا و تدبیر می‌نامید وظیفه را برایم سنگین می‌کنید و در هر سه بخش آن نسبت به خود تردید می‌کنم، چرا که این شعار انتخاباتی من بود که در صورت تشکیل دولت بتوانم بر همین اصول عمل کنم.
 
در اين دوره از انتخابات شاهد عظمت و فرهیختگی ملت ایران بودیم
 
حدادعادل در ادامه خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه مردم در انتخابات و برقراری نظم و ترتیب و قانونگرایی مردم ایران بسیار ارزشمند بود.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرامش در انتخابات حکمفرما بود، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شاهد عظمت و فرهیختگی ملت ایران به برکت انقلاب و اسلام بودیم که در مقایسه با برگزاری انتخابات در سایر کشورها، دارای تمایزات بودیم.
 
صحت و سلامت انتخابات بار دیگر در نظام تائید شد
 
حدادعادل با اشاره به برگزاری انتخابات در سلامت کامل، گفت: عدم وجود تقلب در انتخابات، یک افتخار برای نظام و ملت بود، چرا که حتی با وجود اختلاف 250 هزار رای، شاهد این مسئله بودیم که هیچ یک از مسئولان برگزار کننده انتخاباتی مرتکب تخلف و تقلب نشدند که انتخابات را به دور دوم بکشانند.
 
ادعای تقلب و فتنه 88 جفا در حق مردم بود
 
رئیس شورای عالی تحول علوم انسانی با بیان اینکه کسانی که در سال 88 نظام را متهم به تقلب کردند، در حق ملت جفا کردند، تصریح کرد: علاوه بر مدعیان وجود تقلب، کسانی که در سال 88 و 92 مواضع متفاوتی از انتخابات داشتند، در حق ملت جفا کردند و ملت آن را فراموش نخواهد کرد.
 
حدادعادل بیان داشت: وظیفه ما در طول تاریخ انقلاب این بوده که همیشه از دینی بودن و اسلامی بودن حکومت دفاع و آن را در راس وظایف خود قرار دهیم و بدین طریق بتوانیم در برابر سکولاریزم به عنوان خطری بزرگ برای نظام بایستیم.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت دین برای پیشبرد اهداف و آرمانهای اصلی خاطرنشان کرد: هیچ وسیله ای جز دین برای مهار ظالمان و کنترل بشر برای جلوگیری از ارتکاب فساد و جرم وجود ندارد.
 
مسئولان نباید در برابر قدرتهای سلطه گر کرنش کنند
 
رئیس شورای عالی تحول علوم انسانی با اشاره به اصل استقلال به عنوان یکی از ارکان مهم نظام تصریح کرد: مسئولان نباید در برابر قدرت‌های سلطه گر کرنش و یا سر ستیزه با کسانی که با ما دشمنی ندارند کنند.
 
وی ادامه داد: ما باید با استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی و عقلانیت کامل به اهداف خود در سیاست خارجی براساس عزت، حکمت و مصلحت عمل کنیم.
 
حدادعادل با اشاره به حوادث اخیر در مصر گفت: ما باید با عبرت گرفتن از بسیاری از وقایع در مواضع خود پافشاری کنیم.
 
برای حل مشکلات اقتصادی رهنمودهای مقام معظم رهبری را ملاک قرار دهیم
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: توکل بر خدا، تکیه بر توانایی‌های کشور با مدیریت صحیح و مبارزه با فساد اقتصادی براساس رهنمودهای رهبری از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و مانع از نفوذ دشمن در کشور خواهد شد.
 
حدادعادل افزود: صداقت و وفاداری دو اصل بسیار مهم در اداره کشورند که باید از سوی مسئولان رعایت شود.
 
حدادعادل ادامه داد: در مجلس ششم برخی از نمایندگان جریان مخالف با ایراد نطق در صحن مجلس از کسانی بودند که عزل قائم مقام رهبری را در زمان بنیانگذار انقلاب خواستار بودند و ما در آن زمان جزء اقلیتی بودیم که دست از آرمانهای خود نکشیدیم.
 
کشور را محتاج آرامش و همدلی می دانم
 
حدادعادل با اشاره به پیروزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما قویا از مشی اعتدال رئیس جمهور منتخب حمایت خواهیم کرد و در حال حاضر کشور را محتاج آرامش و همدلی می‌دانیم که در حفظ آن باید تلاش مضاعف داشته باشیم.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان از جمله رسانه‌ها، احزاب و جمعیت‌ها باید از هرگونه تنش تصنعی مقابله کنند و همگی در پشت سر رهبر معظم انقلاب به عنوان محور اصلی وحدت برای پیشبرد اهداف نظام و همکاری با دولت منتخب حرکت کنیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نماینده ، مجلس ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار