تبریز/

گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در مناطق زلزله‌ زده ارسباران

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی از گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دینی در بازدید از روند خدمات‌رسانی به حوزه گاز مناطق زلزله‌ زده ارسباران گفت: هم‌اکنون در شهرها و روستاهای زلزله زده استان مشکلی از بابت تامین جریان گاز وجود ندارد.

وی از گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین زیرساخت‌های انرژی روستاهای فاقد گاز ظرف سال‌جاری اتخاذ شده تا با اتخاذ تدابیر و طراحی دقیق پروژه‌های اجرایی از کوتاه‌ترین مسیر، بیشترین حجم روستاها را تحت پوشش گاز قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی در تشریح وضعیت گازرسانی در مناطق زلزله زده اظهار داشت: با وقوع زلزله، تاسیسات و تجهیزات گاز در 137 روستای استان در معرض آسیب قرار گرفت که با نشت‌یابی از یک‌هزار و 927 کیلومتر شبکه گاز و بازسازی 168 کیلومتر شبکه گاز و نشت‌یابی از 45 هزار و 323 انشعاب گاز، جریان گاز این روستاها تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: گاز طبیعی انرژی سبز و پاکی است که به ملت ایران ارزانی گردیده اما این نعمت الهی با زلزله 21 مرداد به‌دلیل آسیب‌دیدگی تاسیسات گاز خطرآفرین بود که با هوشیاری و تخصص کارکنان شرکت گاز استان بار دیگر ایمنی و سلامت به انشعابات و تاسیسات گاز مناطق زلزله زده بازگردانده شد و هم‌اکنون شعله‌های سبز و آبی گاز گرمابخش زندگی اهالی روستاهای آسیب دیده شده است/س

برچسب ها: گاز ، رسانی ، ارسباران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.