ارتش مصر: با کسانیکه به مراکز نظامي و زيربنايي کشور نزديک شوند، برخورد می شود

ارتش مصر اعلام کرد با معترضانی که به تاسیسات نظامی و زیر بنایی کشور نزدیک شوند، قاطعانه و با تمام قدرت برخورد خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری آلمان، ارتش مصر در بیانیه ای اعلام کرد در چارچوب قوانینی که امنیت ،سلامت کشور و تاسیسات حیاتی و نظامی کشور را تضمن کند ، با معترضانی که بخواهند به این مراکز نزدیک و صدمه وارد کنند، قاطعانه برخورد می کند .

ارتش مصر اعلام کرد از انقلاب 25 ژانویه سال 2011 تا انقلاب دوم مردم مصر در 30 ژوئن سال 2013 برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز در شهرهای مختلف یکی از دستاورهای اصلی این دو انقلاب بوده است و بسیاری از سازمان های رسمی و مسئول در سه سال گذشته این مسئله را تایید کرده اند .

ارتش مصر افزود ارتش براین عقیده است برگزاری تظاهرات مسالمیت آمیز حق مسلم مردم بزرگ و شریف مصر است اما به نظر می رسد برخی از گروه های معترض در تلاشند از این حق برای ضربه زدن به امنیت و منافع ملی و ملت سوء استفاده کنند .

ارتش مصر تاکید کرد برخی از گروه های معترض می کوشند با اقدامات خود نیروهای مسلح و وزارت کشور را که مسئول حفظ امنیت تاسیسات نظامی و زیر بنایی کشور هستند ، تحریک کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار