اسماعيلي در جمع خبرنگاران تاكيد كرد

آزادي بیش از 8 هزار زندانی جرائم مالی غیرعمد طي سال جاري

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: پیش بینی می‌شود بیش از 8 هزار زندانی جرائم مالی غیرعمد امسال آزاد شوند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" در حاشیه بیست و چهارمین جشن گلریزان که شب گذشته به همت ستاد دیه کشور و برخي از نيكوكاران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در مورد اهداف برگزاري اين مراسم، اظهارداشت: برگزاری این جشن‌ها و مراسم خيرخواهانه کمک می‌کند تا خیرین از وضعیت و تعداد زندانیان جرائم مالی غیرعمد با خبر شوند و در راستای ازاد سازی آنها اقدام کنند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تربیتی با اشاره به سفر خود به استان یزد و شرکت در جشن گلریزان این استان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد امسال نزدیک به 8 هزار زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌ها حضور دارند كه بايد براي آزادي آنها اقدامات خيرخواهانه دنبال شود.

وی افزود: سال گذشته تعداد زندانیان بیش از 9 هزار نفر بود که خوشبختانه با همت خیرین و کمک‌های قانونی که در بودجه ستاد دیه آمده است موفق شدیم این افراد را آزاد کنیم.

رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تربيتي خاطرنشان كرد: با توجه به آمار سال گذشته پیش بینی مي‌شود که 8 هزار زندانی موجود در زندان‌ها که مرتبط با جرائم مالی غیر عمد هستند طي سال جاري از زندان‌ها آزاد شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار