خبر خوش براي معلمان استثنايي کشور؛

افزايش سختی کار کارکنان مدارس استثنایی کشور

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از انتقال سقف قانونی در خدمات کشوری، تا هزار امتیاز برای کارکنان اداری و مدارس خبر داد.

عبدالهیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: کارکنانی که در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور فعالیت دارند از لحاظ سختی کار جزء محیط های غیر متعارف و شرایط سخت محسوب می شوند لذا با هدف ایجاد انگیزه در این مدارس روند انتقال سقف قانونی تا هزار امتیاز برای این افراد در نظر گرفته شد.

وی افزود: در این ماه با پی گیری هایی که از سمت معاونت سرمایه انسانی رئیس جمهور انجام شد این سقف قانونی تعیین شد و طبق معادل سازی 40 تا 75 هزار تومان حقوق کارکنان اضافه گردید.

عبدالهیان تصریح کرد: این قانون بسته به این که افراد در مدارس یا محیط آموزشی یا اداری باشند متفاوت خواهد بود.

وی اذعان داشت: این قانون با توجه به بند 5 ماده 68خدمات کشوری و ویژه کارکنان آموزش استثنایی کشور است.

گفتنی است که این ماده فوق العاده از این به بعد ادامه خواهد داشت و کسورات بازنشستگی دارد و در بازنشستگی کارمندان محاسبه می شود.

وی همچنین افزود: سقف این قانون معلمان را شامل می شود که بالاترین امتیاز نیز به آنان اختصاص دارد.

عبدالهیان در خاتمه با اعلام این که این مستندات قطعی است و با پیگیری و سرمایه انسانی رئیس جمهور عملي مي شود؛ خاطر نشان کرد: در گذشته مزایا و حقوق معلمان عادی با معلمانی که در مدارس استثنایی کشور تدریس می کردند یکی بود اما اکنون افزایش حقوق تدریس آنان را مصمم تر خواهد کرد./ل

برچسب ها: مدارس ، استثنایی ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار