مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بررسي طرح انتزاع وزارت راه و شهرسازي در کميسيون عمران ،دیدار سفیر نروژ در تهران با رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و نروژ ، پرونده انتخابات شوراها 31 تيرماه بسته مي‌شود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب سه تن از فقهای شورای نگهبان را ابقا و عضو جدید را منصوب کردند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/25/1331990_879.jpg

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استناد اصل نود و یكم قانون اساسی، حضرات آیات آقایان حاج شیخ محمّد مومن، حاج شیخ محمّد یزدی و حاج سیّد محمود هاشمی شاهرودی را در عضویت فقهای شورای نگهبان ابقا و همچنین در حکم جداگانه ای، جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ مهدی شب زنده دار را بعنوان عضو جدید فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.

گزارش ريشه‌ها و روند انحراف و خيانت فتنه‌گران/محسن کديور + فیلم و متن
 کديور در کسوت روحانیت خود را مجاز به ورود به عرصه‌های تخصصی اسلامی می‌داند و در همین راستا به تحلیل و اظهار نظرات خاص و انحرافی در مسائل و موضوعات مختلف میپردازد و سیر تفکر و موضع‌گیری وی از دست کم اوایل دهه هشتاد و به گفته خودش از سال 1368 در تضاد با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

بررسي طرح انتزاع وزارت راه و شهرسازي در کميسيون عمران
حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران به پيام تبريک بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه و همچنين سيدحسن نصرالله دبير کل حزب‌الله لبنان پاسخ داد.

دیدار سفیر نروژ در تهران با رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و نروژ

ینس پیتر کمپرود سفیر نروژ در تهران صبح امروز سه شنبه(25تيرماه) با وحید احمدی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و نروژ دیدار و گفتگو کرد.

پرونده انتخابات شوراها 31 تيرماه بسته مي‌شود

رئيس هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مجلس از پايان بررسي اعتراضات و شکايات داوطلبين انتخابات شوراها در سراسر کشور خبر داد.

وطن امروز از اول مرداد منتشر نمي‌شود
اول که شایعه بود دعا می‌کردیم واقعیت نداشته باشد اما بعد تبدیل به زمزمه شد، حالا شده خبر... یک خبر تلخ. روزنامه «وطن‌امروز» به دلیل بی‌پولی(!؟) از اول مرداد درنخواهد آمد.

لايحه اصلاح قانون دادرسي به صورت آزمايشي به قانون تبديل مي‌شود

 عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس گفت: لايحه اصلاح قانون آيين دادرسي در دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب به صورت آزمايشي از سوي کميسيون حقوقي قضايي مجلس به شکل قانون در مي آيد.

بررسي طرح انتزاع وزارت راه و شهرسازي در کميسيون عمران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/25/1332109_747.jpg

عضو کميسيون عمران مجلس، با بيان اينکه طرح انتزاع وزارت راه و شهرسازي به هيئت‌رئيسه تحويل نشده، گفت: طرح فوق به کميسيون عمران ارجاع شده تا مورد بررسي دقيق‌تر و کارشناسي‌تر اين کميسيون تخصصي قرار گيرد.

شرمنده‌ام که مالیات من، همسایگان و اقوامم پشتوانه اقدامات فجیع آمريکاست

 یک محقق و اسلام‌شناس آمریکایی و استاد سابق دانشگاه ویسکانسین-مدیسن آمریکا با بيان اينکه بسیاری از مردم دنیا نمی‌دانند که ایران بسیار بیشتر از سایر کشورها مورد حمله‌ گروه‌های تروریستی واقع شده است، گفت: من شرمنده‌ام که هزینه مالیات من، همسایگان و اقوامم پشتوانه اقدامات فجیع آمريکاست.

پایان جلسه علنی امروز/ جلسه بعدی فردا

 یکصد و یازدهمین جلسه علنی بهارستان دقایقی قبل پایان یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار