چمندي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس جمهور منتخب با تکیه بر مشی "اعتدال" فضای دانشگاهها را از افراط و تفریط دور کند

"دبيرکل جامعه اسلامي دانشجويان سراسر کشور" گفت: وزارت علوم و بهداشت دو وزارتخانه مرتبط با دانشگاه‌ها هستند که رئيس‌جمهور منتخب مسلما در انتخاب وزير براي اين دو کابينه با توجه به شعار اعتدال، بهترين گزينه را معرفي خواهد کرد تا محيط دانشگاه‌ها را از افراط و تفريط دور کند.

ابوالفضل چمندي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با تاکيد بر فرموده امام راحل (ره) که دانشگاه‌ مبدأ تمام تحولات است، اظهار داشت: با توجه به جايگاه تاثيرگذار دانشگاه‌ها و دانشجويان بر مسائل کشور، دشمنان انقلاب در 30 سال گذشته تلاش گسترده‌اي را براي تبديل دانشگاه به پياده نظام خود صورت داده‌‌‌اند.
 
اين فعال دانشجويي با تاکيد بر اينکه وزارتخانه های علوم و بهداشت دو وزارتخانه مرتبط با دانشگاه بوده و از اهميت خاصي برخورد هستند، گفت: رئيس‌جمهور منتخب مسلما در انتخاب وزير براي اين وزارتخانه‌ها با توجه به شعار اعتدال، بهترين گزينه را معرفي خواهد کرد تا محيط دانشگاه‌ها را از افراط و تفريط دور کند.
 

وي دانشگاهيان را به عنوان قشر متخصص و فرهيخته کشور بر کارآمدي يا عدم کارآمدي دولت اثرگذار خواند و بيان داشت: از ابتداي انقلاب اسلامي تعدادي از افراد با تلاش براي نفوذ در تشکلهاي دانشجويي خواسته‌اند تا تفکري خاص بر دانشگاه‌ها حاکم کنند و با توجه به اينکه خود را وطن دوست مي‌دانستند در سال 78 عکس اين قضيه را ثابت کردند.
 
دبيرکل جامعه اسلامي دانشجويان سراسر کشور اعتدال را حرکت بر اساس رويه انقلابي تعريف کرد و خاطرنشان ساخت: عملکرد وزير علوم و بهداشت و رؤساي دانشگاه‌ها نبايد به گونه‌اي باشد که سربازان جنگ نرمي متفاوت از تفکرات انقلاب اسلامي و فرمايشات مقام معظم رهبري پرورش دهند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، دانشگاه ، وزیرعلوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار