اولويت هاي پرداخت وام به کشاورزان بررسي شد

وجود بروکراسي اداري مطمئن براي تامين اعتبار مالي کشاورزان نيازمند بازبيني اولويت هاي پرداخت به اين گروه را دو چندان مي کند.


داوود يار محمدي کارشناس کشاورزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اولويت هاي پرداخت وام به کشاورزان گفت: تکميل طرح هاي نيمه تمام بخش کشاورزي بايد در اولويت پرداخت وام باشد.

وي گفت: پرداخت وام کشاورزي بايد با توجه به زيرساختها باشد به همين منظور بهبود سيستم آبياري و توسعه مکانيزه کشاورزي بايد در دستور کار قرار گيرد.

اين کارشناس وجود بروکراسي نامطمئن اداري را سري در برابر حمايت مالي کشاورزان دانست و گفت:به منظور تسهيل پرداخت وام به کشاورزان بايد تجديد نظر در قوانين موجود و اصلاح بروکراسي اداري بايد صورت بگيرد.

وي با بيان اين که کشاورزي امروز نيازمند مديريت صحيح منابع است ادامه داد: مديريت صحيح منابع صرفه جويي را به همراه دارد و به همين منظور منابع مالي بانکها بايد به گونه اي مديريت شود تا کشاورزان خوش حساب در اولويت باشند.

يارمحمدي در پايان گفت: هر چند امروزه به وام بانکي کشاورزي به عنوان منابع مالي کشاورزان نگريسته مي شود اما بايد برنامه ريزي کشاورزان به سمتي پيش رود که شاهد تنوع منابع مالي در زمينه کشاورزي باشيم.
برچسب ها: کشاورزی ، اولویت ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار