تا پاییز امسال محقق می شود؛

پایان پروژه لرزه نگاری دو بعدی در منطقه گلستان

مدیرعامل شرکت ژئوفیزیک دانا از پایان پروژه لرزه نگاری دو بعدی در منطقه گلستان که با هدف اکتشاف منابع هیدروکربوری، تا مهر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت ژئوفیزیک دانا نیز با بیان این مطلب گفت: از ابتدای امسال تا کنون این پروژه با ٤٠ درصد پیشرفت در بخش های مختلف از جمله، نقشه برداری و برداشت های دینامیتی و ویبراتوری در حال اجرا است.
 
دانشخواه  اظهار امیدواری کرد که با همکاری بیشتر میان شرکت نفت خزر و شرکت ژئوفیزیک دانا این پروژه تا مهرامسال با کیفیت بالا و کسب نتایجی مطلوب به پایان برسد.
 
مدیرعامل شرکت نفت خزر نیز در این بازدید گفت: امیدوارم بتوانیم خبرهای خوشی از فعالیت های لرزه نگاری دو بعدی فشرده، در آینده ای نزدیک اعلام کنیم  و پس از عبور از مشکلات پیش رو در این عملیات شاهد شناسایی ساختارهای خوبی باشیم.
 
علی اصولی تصریح کرد: تلاش می شود با انجام عملیات لرزه نگاری و پردازش همزمان در کوتاه ترین زمان با کیفیت خوب کار به سر انجام رسیده و تا پایان امسال خبرهای خوشی از نتیجه پروژه لرزه نگاری دو بعدی در منطقه گلستان به  مردم عزیز بدهیم.
 
اعتمادی، مدیر اکتشاف شرکت نفت خزر نیز با تاکید بر پیشرفت تکنولوژی و رفع اشکال های موجود در مطالعات پیشین پروژه لرزه نگاری دو بعدی در منطقه گلستان گفت: با توجه به اشکال هایی که در مطالعه های پیشین وجود داشت، دوباره مطالعات دقیق تری انجام شد و امیدوار هستم در شمال کشور به نتایج مطلوب برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار