گفته های برخی بازیکنان اسبق تیم ملی و ملی پوشان 2014

میناوند : برای تیم ملی دعا می کنم/استاد اسدی: با یادگذشته غمگین شدم/منصوریان:این بازی تبلیغات حسابی می خواست...

میناوند بازیکن اسبق تیم ملی گفت : همه ما ایرانی هستیم و برای افتخار ایران و این پرچم تلاش می‌کنیم.

 

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مهرداد میناوند در پایان دیدار نمادین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت:امیدوارم تیم ملی در جام جهانی 2014 بتواند از گروه اش صعود کند و شک ندارم که می‌تواند چنین کار بزرگی را انجام دهد.
 
وی افزود : این یک بازی معنوی بود و اکثر بازیکنان در این مسابقه حضور داشتند. همه ما ایرانی هستیم و برای افتخار ایران و این پرچم تلاش می‌کنیم.
 
میناوند در مورد اینکه چرا پیراهن شماره 10 علی دایی را پوشید گفت: این پیراهن را پوشیدم تا به یک آقا که به دایی توهین کرده بود بفهمانم که دایی تا چه اندازه بزرگ است و در حدی نیست که بتواند به دایی بی احترامی کند.
 
نکته قابل توجه ، آنکه جواد نکونام حاضر نشد پاسخ  سؤال خبرنگاران را بدهد.
 
 
ستار همدانی : امیدوارم تیم ملی بتواند در جام جهانی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند
 
وی در مورد اینکه چرا همه بازیکنان 98 نیامده بودند، گفت: امیدوارم این برنامه‌ها ادامه داشته باشد، تیم ملی سابق نیز  پتانسیل بالایی دارد. با این حال برخی ایران نبودند و برخی هم مشکل داشتند.
 
همدانی در مورد اینکه چرا بازی یک نیمه‌ای بود، گفت:‌ به دلیل طولانی شدن مراسم تقدیر نیمه دوم برگزار نشد.
 
مربی استقلال در مورد اینکه با نکونام برای ماندن در استقلال صحبت کرده یا نه، گفت: در این مورد با او صحبتی نکردم، بیشتر راجع به مسائل گذشته در تیم ملی صحبت شد. جواد بازیکن بزرگی است و کاپیتان تیم ملی است. قلعه‌نویی هم از اینکه او قراردادش را تمدید کرده، بی‌خبر بود که آن حرف را زد. جواد باید با قلعه‌نویی ارتباط دوستانه تری  برقرار کند تا  این سوءتفاهم برطرف شود.
 
 
 استاد اسدی : یاد گذشته مرا غمگین کرد
 

وی در مورد اینکه چرا بقیه بازیکنان 98 نبودند گفت: نمی‌دانم چرا آنها نیامده بودند. ما به عشق تماشاگران آمدیم. یاد خاطراتمان افتادیم و کمی هم ناراحت شدیم.بازی خوبی بود، ما  سالها پیش در همین جا بارها پا به توپ شدیم.

استاد اسدی در مورد اینکه چرا بازی فقط یک نیمه داشت،‌گفت: نمی‌دانم از آنهایی که این برنامه را گذاشته‌اند بپرسید.
 
حمید استیلی: دیدارها تازه شد
 
حمید استیلی در مورد این مسابقه عنوان کرد: یک روز فوتبالی خوب بود. دوستان قدیمی را دیدیم و بسیار خاطره انگیز بود.  صمیمیت خوبی وجود داشت.  کار بسیار جالبی بود و اصلا گل های رد و بدل شده مدنظر نیست. به ما گفتند باید در این بازی به میدان برویم و در عمل  انجام شده قرار گرفتیم. برای تیم ملی در ادامه مسیر خود تا جام جهانی آرزوی موفقیت می کنم.
 
‌مارکار  آقاجانیان : منتظریم کارلوس برگردد
 
‌مارکار آقاجانیان در مورد شایعه برکناری اش از تیم ملی فوتبال ایران گفت: جدایی من از تیم ملی شایعه است. نمی دانم این حرف ها از کجا آمده است. کفاشیان در مورد کم شدن کادر فنی اسم کسی را نیاورده است. باید منتظر کارلوس کی روش باشیم تا ببینیم او چه نظری دارد شاید کی‌روش کل کادر را حفظ کند و شاید تصمیم دیگری بگیرد.
 
نیما نکیسا: ما قدیمی ها آماده نبودیم / نمی توانستیم برنده شویم!
 
 نیما نکیسا در مورد اینکه اعلام کرده بود باید برای حضور در این بازی پول بگیرد، گفت:سوال برای من جور دیگری مطرح شده بود.  اشتباه کردم این حرف را زدم.

وی افزود: ما نمی‌توانستیم در این بازی برنده شویم، این بازیکنان افتخار آفرینی کردند. نمی‌توانستیم آنها را ببریم و اصلا از لحاظ بدنی آماده نبودیم. این بازی کار قشنگی بود. خاطره‌ها برای‌مان یادآوری شد. امیدوارم تیم ملی در ادامه کارهایش را با قدرت ادامه دهد و در جام جهانی به موفقیت برسد.

 افشین پیروانی : شرایط چندان هم به نفع ما نبود
 
 افشین پیروانی در مورد این بازی گفت: فوتبال جدیدی بود و برای اولین بار یک بازی 30 دقیقه برگزار شد. خودتان دیدید شرایط بازی چطور شد و بهتر است که در این ارتباط حرفی نزنیم. برای تیم ملی در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
منصوریان : این بازی تبلیغات حسابی می خواست...
 
علیرضا منصوریان گفت: بازی خیلی خوبی بود، همه دور هم جمع شدیم البته بهتر این بود که بازیکنان دو تیم با یکدیگر قاطی می‌شدند. جای برخی بازیکنان مثل علی دایی، محمد خاکپور و خداداد عزیزی هم خالی بود. نمی‌دانم چرا آنها نیامدند هرکس دلیل خودش را دارد.

وی ادامه داد: بهتر بود یک ماه جلوتر در شبکه ورزش تبلیغات وسیعی برای این بازی انجام می‌شد، با این حال دست فدراسیون درد نکند که ارتباط خوبی بین دو تیم 98 و 2014 برقرار کرد. یک تشکر ویژه هم از تماشاگران باید بکنم که 12 نیمه شب آمدند و این بازی را تماشا کردند. آنها یار دوازدهم تیم ملی هستند. ای کاش یک دیدار هم بین تیم ملی 2014 و 2006 برقرار شود تا تیم ملی بداند چه منبع حمایتی بزرگی دارد و برای اولین بار بتواند از گروهش در جام جهانی صعود کند.

منصوریان در مورد وضعیت نکونام در استقلال گفت: با او چند روز پیش صحبت کردم، قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده هم متفق‌القول خواهان حضور او در استقلال هستند اما یکسری شرایط باید فراهم شود. قلعه‌نویی،‌نکونام و فتح‌الله‌زاده باید دور یک میز بنشینند و مسائل‌شان را حل کنند. کاپیتان تیم ملی باید در استقلال بماند. این حضور به سود دو طرف است.

 
فرزاد حاتمی :  تجربه خوبی بود که در کنار بزرگان بازی کردیم
 
فرزاد حاتمی در پایان دیدار  گفت: تجربه خیلی خوبی بود، اینکه بزرگ‌ترهای خودمان را دیدیم و در کنارشان بازی کردیم، نمی‌دانم چرا این بازی فقط 30 دقیقه داشت و در پایان نیمه اول تمام شد. ای کاش برنامه‌ریزی بهتری انجام می‌شد و هر دو تیم هم با هم ادغام می‌شدند.
 
 رضایی : خوشحالم بزرگ‌ترهایم  را دیدم
 
غلامرضا رضایی در مورد برگزاری دیدار نمادین منتخب 98 و تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحال شدیم بزرگ‌ترهای‌مان را دیدیم. ای کاش بازی در همان 60 دقیقه برگزار می‌شد. وظیفه ما این بود که در این بازی حاضر شویم. این بازی در خاطره ها می ماند.
 
وی افزود: یاد تیم ملی 98 افتادیم. یاد همان بازی های سال 98 افتادیم که این بازیکنان در آن مسابقات افتخار آفرینی های زیادی کردند.
 
 

گفتنی ست دیدار نمادین تیم ملی 98 و تیم ملی 2014  برای حضور در برزیل شب گذشته در یک نیمه 30  دقیقه پایان یافت. البته در این دیدار احمدی نژاد (رییس جمهور) به دلیل کسالتی که داشت حضور نیافت.
 
 
برچسب ها: میناوند ، استیلی ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار