مازندران/

110 سبد کالا به خانواده‌های نیازمند کلارآباد مازندران اهدا شد

در راستای اجرای طرح همای رحمت 110 سبد کالا به خانواده‌های نیازمند کلارآباد شهرستان عباس‌آباد اهدا شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،صبح امروز با همت خیران طرح همای رحمت برای تأمین برخی اقلام و مایحتاج ضروری برای خانواده‌های محروم و بی‌سرپرست بخش کلار در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

در ماه ضیافت الهی در یک حرکت خداپسندانه و احیای سنّتی پسندیده، خیران مردم فهیم و نوعدوست بخش کلار به دعوت امام جمعه کلارآباد در طرح همای رحمت شرکت کرده و کمک‌های قابل توجهی به اقشار ضعیف صورت گرفت.

این طرح با استقبال خیّران نهادهای مردم‌نهاد و مسئولان اجرایی شد که 72 خانوار شهری و روستایی با 72 سبد کالا هر کدام به ارزش 110 هزار تومان شامل 12 قلم کالای ضروری و پرمصرف برنج، مرغ، روغن، چای، قند، شکر، عدس، لوبیا چیتی، خرما، رب گوجه، ماکارونی و سویا در ضیافت الهی برای روزه‌داران توزیع شد.

با احتساب سبدهای توزیع شده و کمک‌های نقدی امام جمعه به عنوان افطاری 90 میلیون ریال هزینه شده است.

امام جمعه کلارآباد در حاشیه این امر خیر گفت: امیدواریم با عنایت خدا و همّت مردم بتوانیم طرح مشابهی در اواسط رمضان و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با نام کریمانه در منطقه کلارآباد اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالرحمان سورتچی با قدردانی از همه دستاندرکاران اجرای این کار خداپسندانه خاطرنشان کرد: در این طرح 12 قلم کالا به نیت 12 امام معصوم، 72 خانوار به نیت 72 شهید کربلا و 110 هزار تومان برای هر سبد به نیت ابجد نام حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) برنامه‌ریزی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.