در پيامي صوتي؛

مخالفت سرکرده النصره با سازش سياسي و انتخابات در سوريه

"ابومحمد الجولانی" رهبر گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره دیروز مخالفت خود را با هرگونه سازش سیاسی و انتخابات پارلمانی در سوریه اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، وی در پیامی صوتی درباره هرگونه سازش سیاسی با فشار بین المللی هشدار داد و گفت ما به روند یا احزاب سیاسی و انتخابات پارلمانی اعتقاد نداریم.

الجولانی که این روزها دچار فشارهای سیاسی و جنگی بسیاری است، افزود: " ای مردم سوریه صحنه ما امروز محل درگیری کشورها است."

این سرکرده گروهک تروریستی که با بمبگذاری های کور تاکنون هزاران شهروند سوریه ای را بنام اسلام و جهان قتل عام کرده و زیرساخت های این کشور را در راستای منافع رژیم صهیونیستی نابود، در ادامه درباره سیاست بین المللی در قبال نبرد سوریه هشدار داد و گفت برخی قدرت های بین المللی برای حفظ توازن قدرت در صحنه تلاش و سپس اعمال فشار می کنند تا طرف های درگیر را به تن دادن به سازش سیاسی همزمان با تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آینده در اواسط سال 2014 وادار کنند."

وی افزود باید همه تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود به کار بگیریم، البته وی نگفت که اين هدف به قول خودش "والا" با قتل عام مردم بیگناه، سربریدن و آواره کردن آنها هم خوانی دارد، هر چند از افراد جزم اندیش و افراطی مانند الجولانی که توسط دولت قطر برای نابودی سوریه مامور شده، هیچ چیز بعید نیست.

وی در این نوار صوتی حزب الله را تهدید کرد.

نیروهای وابسته به الجولانی که با کمک افسران اطلاعاتی اسرائیلی، ترک و سعودی القصیر را به دژی نظامی تبدیل کرده بودند با دخالت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان شکست سنگینی خورده و هزاران نفر از آنها کشته، زخمی و دستگیر شدند.

کارشناسان بر این باورند که دلیل اصلی الجولانی از ارائه چنین سخنرانی دراین مقطع زمانی زیاد شدن فشارهای نظامی بر وی و دو دسته شدن القاعده در سوریه می باشد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار