ثابتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خاطره فداکاري‌ رضايي‌ن‍ژاد از ذهن مردم پاک نمي‌شود/غرب نجات خود را در حذف فيزيكي دانشمندان ديد

"مسئول بسیج دانشجويي دانشگاه تربیت مدرس" غرب نجات خود را در حذف فيزيکي دانشمندان هسته‌اي دنبال کرد، گفت: شهدای هسته‌ای از چنان منزلتی ميان مردم برخوردار هستند که هيچ چيز نمی‌تواند خاطره فداكاري‌هاي اين شهدا را از ذهن مردم پاك كند.

 مجتبي ثابتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شهداي هسته‌اي موجب افتخار و سرافرازی ایران هستند، اظهار داشت: ترور شهيد رضایی‌نژاد دانشمند برجسته کشور، بيانگر اين است که غرب تا چه اندازه از پیشرفت علمی جوانان این مرز و بوم واهمه دارد که تنها راه نجات خود را در حذف فیزیکی این عزیزان تلقی دنبال مي‌کند.
 
وی با بيان اينکه سازمان‌هاي بين‌المللي ثابت کرده‌اند که نسبت به اجراي قوانين حقوق بشري منفعل هستند، تصريح کرد: با اين حال بسیج دانشجویی شکایت خود را به صورت رسمي به مراجع بین‌المللی ارجاع داده‌اند.
 
ثابتي با بیان اینکه امروزه يک روشنگري‌اي نسبت به شهدای هسته‌اي در جامعه به وجود آمده است، افزود: بسیج دانشجویی با ارائه برنامه‌ها و همایش‌های حقوقي و طرح لایحه شکایت از سران کشورهای دخیل در این امر، توانست کمی دین خود را نسبت به این شهدا ادا کند.
 
اين فعال دانشجويي خاطر نشان كرد: شهدای هسته‌ای کشور‌مان از چنان منزلتی ميان مردم برخوردار هستند که هرچه دشمن سعی در ایجاد فتنه در این امر نماید، نمی‌تواند خاطره فداكاري‌هاي اين شهدا را از ذهن مردم پاك كند.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشمند ، هسته ای ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار