به همت سپاه تهران برگزار شد

ضیافتی از جنس معلولان امیدوار

مراسم ضیافت افطاری و جشن ثقلین، شب گذشته به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم بن عقیل(ع) سپاه تهران و موسسه رعد الغدیر در کانون جوانان بسیج این ناحیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، شب گذشته (سه‌شنبه) و همزمان با شام میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم ضیافت افطاری و جشن ثقلین به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم بن عقیل(ع) یافت‌آباد و موسسه رعد الغدیر حامی معلولان جسمی و حرکتی در کانون جوانان بسیج این ناحیه برگزار شد.

این مراسم در راستای تجدید دیدار و گردهمایی معلولان جسمی و حرکتی و همچنین برای ارتقای روحیه همدلی و افزایش امید به آینده‌ای سرشار از موفقیت برگزار شد.

جمع ۳۰۰ نفره‌ای از معلولان جسمی و حرکتی به همراه خانواده‌های صبور خود که در راستای بهبود وضعیت آنان تلاش می‌کنند، مهمان این مراسم با شکوه بودند.

 این مراسم با بخش‌های متنوعی چون برگزاری مسابقه ثقلین و اجرای زنده ترانه‌های شاد، همراه بود.

در حاشیه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم محمدی نصرآبادی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت مسلم بن عقیل(ع) ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن(ع)، با اشاره به لزوم رسیدگی هرچه بیشتر نهادها و سازمان‌های مختلف به قشر معلول، برگزاری اینگونه جشن‌ها را به سود جامعه دانست و گفت: نشاط معنوی و تقویت روحیه حرکت و بالندگی در اقشار مختلف جامعه به خصوص افراد کم توان و دارای معلولیت جسمی و حرکتی همواره باید در برنامه‌های مراکز و سازمان‌ها قرارگرفته و انرژی لازم برای رشد و بالندگی به معلولان داده شود.

وی همچنین همراهی با قشر معلول جامعه را یک افتخار برشمرد و افزود: این قشر پرتلاش و البته پرمشقت با دل‌های مهربان خود در این مراسم حضور پیدا کردند تا پشتکار خود را برای حضور در عرصه‌های مختلف جامعه نشان دهند. این قلب‌های مهربان شایسته بهترین تقدیرهاست.

یادآور می‌شود در این مراسم از اثر معرق کاری شده منقش به تصویر "شهید امینی"، یکی از شهدای جنگ تحمیلی، رونمایی شد.

گفتنی است "موسسه نیکوکاری رعد الغدیر" که سوابق موفقی را در ارائه خدمات به معلولان جسمی و حرکتی در جنوب غرب تهران به صورت رایگان دارد، با ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی از جمله کارگاه خیاطی و معرق کاری تاکنون اشتغال ۳۰۰ نفر از معلولان جسمی و حرکتی را فراهم آورده است. همچنین این موسسه تاکنون ۲۰۰۰ نفر را تحت پوشش قرار داده است.
عقيل توحيديان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار