بیاتیان طی تذکری شفاهی:

رئیس‌جمهور منتخب از افراد تکنوکرات در کابینه استفاده نکند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهیم به افراد تکنوکراتی که اعتقادی به اقتصاد بدون نفت ندارند در کابینه استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) طی تذکری شفاهی به رئیس جمهور منتخب گفت: ایشان عنایت داشته باشند که مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد بدون نفت گفتند در مقطعی من از دولت‌ خواستم نسبت به این موضوع توجه کند ولی آقایان تکنوکرات خنده اکراه زدند.  
 
وی افزود: بنابراین از رئیس‌جمهور محترم درخواست داریم از این افراد تکنوکرات که اعتقاد به اقتصاد بدون نفت ندارند استفاده نکنند.  
 
بیاتیان اظهار داشت: تذکر دیگری مربوط به شخص وزیر نیرو است چرا که در حین سفر هیات دولت به استان زنجان سد تلوار بیجار که در دل زمین‌های این شهرستان قرار دارد را تحت عنوان تلوار زنجان آبگیری کرده‌اند.  
 
رئیس مجمع نمایندگان کردستان تصریح کرد: در پایین‌دست این سد روستاهای شهرستان بیجار از بین می‌روند و قرار است در آینده این آب برای کشاورزان استان زنجان و همدان مورد استفاده قرار گیرد بنابراین باید به این موضوع رسیدگی شود.  

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: بیاتیان ، نماینده ، بیجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار