قم/

شوراي فرهنگ عمومي، بازوي توانمند فرهنگي اجتماعي استان قم است

استاندار قم از شوراي فرهنگ عمومي به عنوان بازوي توانمند فرهنگي اجتماعي استان ياد كرد و گفت: شخصيت هاي متنفذ و صاحب انديشه زيادي در اين شورا عضويت دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي با اشاره به اهميت شوراي فرهنگ عمومي، از اين شورا به عنوان بازوي توانمند فرهنگي و اجتماعي استان ياد كرد و گفت: نقش و جايگاه شوراي فرهنگ عمومي در پيشبرد مسائل مختلف فرهنگي و اجتماعي استان، يك نقش ويژه و تعيين كننده است.
پيريايي با اشاره به اين كه نبايد به صرف ارائه گزارشات در شوراي فرهنگ عمومي بسنده شود، لزوم ورود جدي اين شورا به مباحث و موضوعات مهم حوزه فرهنگ را يادآور شد و افزود: اعضاي شورا بايد فعالانه در مباحث جلسات شركت كرده و ديدگاه ها و نظرات خود را مطرح نمايند.
استاندار قم همچنين با اشاره به ديدگاه هاي مطرح شده در زمينه طرح پيوست فرهنگي پروژه بلوار پيامبر اعظم(ص)، ضرورت بررسي دقيق تر اين طرح در يك جلسه اختصاصي تر را خواستار شد.
گفتني است جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان به بررسي طرح پيوست فرهنگي پروژه بلوار پيامبر اعظم(ص) و راهكارهاي تحكيم خانواده و ازدواج آسان اختصاص داشت. همچنين در اين جلسه از خدمات اقاي محمد عرب از اعضاي اين شورا و از چهره هاي پيشكسوت فرهنگي و انقلابي استان قم قدرداني گرديد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.