اجرای طرح پایلوت راه اندازی اقامتگاه موقت ویژه زنان

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی اقامتگاه موقت ویژه زنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حسین زارع صفت با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر مکانی جهت راه اندازی این اقامتگاه پیش بینی شده که البته ظرفیت آن محدود است ولی چون تجربه جدیدی محسوب می شود قرار است که خیریه ها، بخش خصوص و نهادهای مردمی در اجرای این طرح پایلوت، یاریگر شهرداری تهران باشند.

وی تصریح کرد: این مرکز در واقع مختص مددجویان ترخیص شده از سامانسرای لویزان و نیز زنان نیازمندی تشکیل شده که در واقع جامعه هدف این سامانسراها به شمار نمی آیند ولی نیازمند حمایت های اجتماعی هستند.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در ادامه ابراز امیدواری کرد که تا هفته آینده شاهد آغاز اقدامات اجرایی این اقامتگاه موقت باشیم.

زارع صفت تاکید کرد: یکی از مباحث مهمی که مد نظر سازمان رفاه قرار گرفته بحث توانمند سازی زنان آسیب دیده و امکاناتی برای حرفه آموزی و ورود آنان به چرخه بازار کار است.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اقداماتی در خصوص جلب توجه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر جهت تامین نیازمندی های مراکز حمایتی به ویژه سامانسرای لویزان خاطر نشان کرد: قرار است با همکاری شهرداری منطقه 4 و با عنایت این کمیسیون ، در یک بازه زمانی کوتاه نیازمندی های ابنیه و تاسیسات لویزان نسبت به گذشته به شرایط ایده آل نزدیک تر شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار