حضور 10 هزار ایرانی در شبهای قدر در عتبات عالیات

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است 10 هزار نفر زائر ایرانی در شب های قدر در عتبات عالیات حضور دارند.

مسعود اخوان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: دولت عراق نهایت تلاش خود را کرده است که امنیت زائران ایرانی را تامین کند ما هم بر اساس قراردادهایی که با شرکت های امنیتی عراق داریم آن ها هم نسبت به تامین امنیت زائران ایرانی اقدام می کنند و ان شاء ا... مشکلی در این زمینه ایجاد نمی شود.

وی در ادامه افزود: زائرانی که از اول تا 28 مرداد به عتبات عالیات اعزام می شوند اعزام آن ها بدون پیش ثبت نام است و از 29 مرداد تا ول مهرماه پیش ثبت نام ها انجام و اولویت ها مشخص شده است و افراد نسبت به تعیین کاروان های خود نیز اقدام کرده اند.

مدیر کل عتبات اظهار داشت: با توجه به ظرفیت سازی که در کشور عراق انجام شه است مشکل خاصی در اعزام ها وجود ندارد و تمامی افرادی که ثبت نام کنند به عتبات عالیات اعزام می شوند.

اخوان خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام پرفضیلت شب های قدر پیش بینی می شود که در این ایام 5 هزار زائر ایرانی در کربلای معلی و 5 هزار ایرانی هم در نجف اشرف حضور داشته باشند./ف
برچسب ها: ایرانی ، شب ، قدر ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار