جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مأموریت جمهوری اسلامی ایران بسترسازی برای ظهور امام عصر(عج) است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی شب گذشته در یادواره 14 شهید گمنام منطقه کوه خضر نبی که در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای گمنام اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود پای آرمان‌های خویش ایستادند و دین خود را با دنیا عوض نکردند که این مهم‌ترین پیام شهدا است.

وی با بیان اینکه در بین نعمت‌های خدا نعمت‌های معنوی و باطنی بزرگ‌ترین نعمت‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: نعمت دین بالاترین نعمت معنوی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا در عمل نشان دادند اگر نام علی(ع) را بر زبان می‌رانند و او را مقتدای خود می‌خواند در این راه استقامت دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سختی‌ها و مشقت‌هایی که امام علی (ع) در زندگی متحمل شد، اشاره کرد و گفت: مشکل امام علی(ع) این بود که بسیجی و فدایی نداشت که همه چیزشان را بدهند و بگویند دست از دینشان بر نمی‌دارند، همان کار که شهدای ما کردند.

حاجی‌صادقی در ادامه تاکید کرد: شیعه امام علی(ع) باید دغدغه آینده‌اش را داشته باشد و شب قدر زمان بسیار مناسبی برای رقم‌زدن آینده است./س

برچسب ها: قم ، مامور ، ایران ، زمینه ، ظهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.