بودجه رژيم صهيونيستي 21 ميليارد دلار دیگر کاهش یافت

بودجه رژيم صهيونيستي با وجود بحث‌هاي شديد بين نمايندگان اين رژيم با بيش از 21 ميليارد دلار کسري تصويب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روسيا اليوم، کنست اسرائيل بودجه سال مالي 2014- 2013 اين رژيم  را با وجود بحث‌هاي شديد بين نمايندگان اين رژيم، تصويب کرد.


بر اساس گزارش روسيا اليوم؛ در بودجه جديد اين رژيم، سياست‌هاي رياضت اقتصادي شامل کاهش بودجه وزارتخانه‌هاي مختلف و افزايش ماليات‌ها در نظر گرفته شده است.

"ميشل استرابچنسکي" کارشناس اقتصادي  در گفتگو با روسيا اليوم، بيان كرد كه مشکل اصلي مربوط به افزايش ماليات‌ها و کاهش مخارج دولتي در بعضي وزارتخانه‌ها است اما  کاهش اعتبارات دولتي تاثير منفي بر وضع معيشيتي مردم خواهد داشت و هيچ کسي نمي‌داند اوضاع اقتصادي اسرائيل در سال 2015 چگونه خواهد بود، به نظر مي رسد آينده اقتصاد اسرائيل به وضع اقتصاد جهاني بستگي دارد.

بر اساس این گزارش، بخش اصلي بودجه رژيم صهيونيستي متعلق به وزارت دفاع آن است. وزارت امنيت داخلي هم بودجه هنگفتي را به خود اختصاص مي‌دهد.


گفتنی است؛ کسري بودجه سال گذشته اسرائيل 10 ميليارد دلار بود که به 21 ميليارد دلار افزايش يافت. اين رژيم سال گذشته در پي اتخاذ سياست‌هاي رياضت اقتصادي به منظور تلاش براي کاهش کسري بودجه، با گسترده ترين اعتراضات مردمي روبرو شد و پس از آن انتخابات زودهنگام پارلماني برگزار شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اسراییل ، کسری ، کاهش ، بودجه ، ریاضت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار