حماسه دفاع از قدس شريف5/

تايمز اسرائيل:مسلمانان سراسر جهان امروز عليه صهيونيست‌ها به پامي‌خيزند/ در ايران حضور مردم در راهپيمايي روز قدس چشمگير است

تايمز اسرائيل در گزارشي نوشت: مسلمانان در بيش از 80 کشور جهان در راهپيمايي ضد اسرائيلي روز جهاني قدس شرکت مي کنند و در اين ميان در ايران تظاهرات هاي گسترده اي برگزار مي شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در اين گزارش آمده است: "اين روز ضدصهيونيستي نخستين بار توسط امام خميني بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران بدين نام خوانده شد. اين روز بدين جهت بدين نام خوانده شد که توجه جهاني را به فلسطين جلب کند."

"در ايران در اين روز راهپيمايي هاي گسترده اي در سراسر کشور برگزار مي شود و تظاهرکنندگان پرچم آمريکا و اسرائيل را به آتش کشيده و شعارهاي ضدصهيونيستي سرمي دهند."

روزنامه صهیونیستی "تایمز" اسرائیل با بازتاب تظاهرات روز جهانی قدس در ایران و سرتاسر جهان با ابراز خشم از زنده ماندن شعله های خشم ملل آزاده جهان علیه رژیم صهیونیستی می نویسد "مسلمانان سرتاسر جهان در این روز پرچم اسرائیلف آمريکا و انگلیس را به آتش می کشند" 

این روزنامه صهیونیستی در ادامه می افزاید "مسلمانان ایران و سراسر جهان در کشورهای مختلف از جمله در انگلیس، استرالیا، آمریکا و سایر کشورهای اروپایی در روز جهانی قدس به تظاهرات علیه اسرائيل می پردازند. آنان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان احساسات "ضد صهیونیستی" خود را بیان می کنند." 

این روزنامه صهیونیستی در ادامه با ابراز خشم از آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در سایر قدرتهای غربی حامی آن رژیم می نویسد " آیت الله خامنه ای " رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز همواره تاکید کرده اند که فلسطین در نهایت از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی آزاد می شود و در این باره تاکید کرده اند که در این باره نبایستی تردیدی داشت." 

این روزنامه صهیونیستی در ادامه با اذعان به عدم تغییر رویکرد کشورمان در قبال مسئله "فلسطین" می افزاید "گرچه "حسن روحانی" رییس جمهوور منتخب ایران اظهار داشته که جمهوری اسلامی ایران خواستار تعامل سازنده با کشورهای جهان است اما این موضوع شامل رژیم صهیونیستی نمی شود و ایران همچنان با صهیونیست ها مخالفت می ورزد." 

این روزنامه صهیونیستی با انعکاس خبر برگزاری تظاهرات روز قدس از سوی مسلمانان انگلیس می افزاید "مسلمانان ساکن لندن با انتشار بیانیه ای خواستار شرکت همگانی در تظاهرات روز قدس شده اند. آنان خواستار اعلام موضع واحد آزادگان جهان با ملت فلسطین شده اند. این تظاهرات از سوی کمیسیون حقوق بشر اسلامی سازماندهی شده است. همچنین گروهی از یودیان ضد صهیونیست نیز در این تظاهرات شرکت می کنند." 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار