حق‌پرستي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان بايد براي رسيدن به نتايج مطلوب هم‌جهت با دولت باشند

عضو حزب اسلامي كار گفت: مسئولان بايد با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق، ارائه پاسخگويي‌ درست به مردم و داشتن صداقت لازم در رفتار و عملکرد خود براي رسيدن به نتايج مطلوب هم‌جهت با دولت اقدام کنند.

"اسماعيل حق‌پرستي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فرمايشات مقام معظم رهبري مبني براينكه "همه بايد به رئيس‌جمهور منتخب كمك كنند" اظهار داشت: همه بايد بر اساس وظيفه و تكليف ملي، شرعي  هر آنچه كه در توان دارند را جهت پيشرفت و رشد نظام و كمك به رييس جمهور به كار گيرند.

وي گفت: جريانات سياسي براي پيشبرد اهداف نظام نبايد به دنبال سهم‌خواهي باشند و بهتر است همه در راستاي آرمان‌هاي انقلاب و با الگوپذيري از رفتارهاي "حضرت علي(ع) به رئيس‌جمهور منتخب براي حل مشکلات کشور كمك كنند.
 
حق‌پرستي به نقش مسئولان براي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره و تصريح كرد: مسئولان بايد با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق، ارائه پاسخگويي‌ درست به مردم و داشتن صداقت لازم در رفتار و عملکرد خود براي رسيدن به نتايج مطلوب هم‌جهت با دولت اقدام کنند.

عضو حزب اسلامي كار در پايان خاطر نشان كرد: مسئولان بايد براي كمك به دولت منتخب با در نظر گرفتن تمامي جوانب يك امر به طور سنجيده عمل و در رفع نيازهاي مردم با عملكردي صحيح پابه پاي دولت حرکت كنند. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: رهبری ، بیانات ، کمک ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار