دبیرکل حزب وفاق ملی:

خطوط و معیارهای حزب وفاق ملی در راستای اصول نظام، مقام معظم رهبری و ملت است

دبیرکل حزب وفاق ملی گفت: خطوط و اصول حزب وفاق ملی براساس نظام ، مقام معظم رهبری و ملت بوده و هر دولتی که در این مسیر حرکت کند، از آن حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ ضیافت افطار حزب وفاق ملی در هتل فردوسی تهران برگزار شد.

در این مراسم، عطاء الله حكيمي دبیرکل این حزب گفت: خطوط و معیارهای حزب وفاق ملی در راستای اصول نظام ، معظم رهبری و ملت است و مطمئنا هر دولتی که در این مسیر حرکت کنداز آن حمایت می کنیم.
 
وی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور در مراسم تحلیف ادامه داد: بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت حجت الاسلام والمسلمين روحانی در مجلس اغاز شده و از هفته دیگر نیز این مسئله در صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
این نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس در ادامه تصریح کرد: وزرای معرفی شده اگر اهدافشان در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین خدمتگذار به ملت باشند، مطمئنا از حمایت های بهارستان نشینان بهره مند خواهند شد.
 
دبیرکل جدید حزب وفاق ملی اظهار داشت: لازم می دانم از زحمات دکتر محبتی دبیرکل پیشین حزب تشکر کنم که به دلیل برخی مشکلات متاسفانه از ادامه این سمت انصراف دادند.
 
وی د ر پایان خاطرنشان کرد: این ضیافت فقط برای تقدیر و تشکر از عزیزان همراهی کننده در انتخابات برگزار شد.
 
براساس این گزارش؛ در ادامه دبیرکل حزب وفاق ملی به چند سوال از سوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پاسخ داد.
 
وی در پاسخ به این سوال که دلایل تشکیل حزب وفاق ملی چه بود؟ گفت: این حزب از سابقه ده ساله برخوردار است و کاملا اصولگراست که توفیق داشتیم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دکتر روحانی را همراهی کرده و از سال ۹۰ با ایشان به توافق رسیدیم تا در انتخابات ریاست جمهوری این دوره شرکت کنند و همچنین خوشحال هستیم که در حال حاضر ایشان توانسته اند به عنوان رئیس جمهور فعالیت کنند.
 
وی با اشاره به برگزاری این ضیافت و اینکه بعد از انتخابات اولین گردهمایی رسمی این حزب محسوب می شود در مورد برگزاری جلسات آتی حزب وفاق ملی اظهار داشت: حزب وفاق ملی به صورت سالیانه کنگره برگزار کرده و می توانیم این مسئله را مطرح کنیم که این حزب کاملا به صورت تشکیلاتی عمل می کند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: حزب وفاق ملی خوشبختانه به هیچ ارگان دولتی وابسته نیست و به صورت مستقل عمل می کند و اصول این حزب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مقام معظم رهبری و ملت هستند که ما به این سه راس مثلث کاملا پایبند هستیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: حزب وفاق ملی در تمامی ادوار و آینده براساس منافع ملی نظام و البته ملت ایران حرکت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: حزب ، وفاق ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار