ملكه اما واتسون؟!

اماواتسون، هنرپيشه انگليسي مجموعه فيلم هاي هري پاتر، در اقتباسي از سه گانه فانتزي ملكه تيرلينگ نوشته اريكا يوهنسن نقش ملكه را بازي مي كند.

باشگاه خبرنگاران - اماواتسون، هنرپيشه انگليسي مجموعه فيلم هاي هري پاتر، در اقتباسي از سه گانه فانتزي ملكه تيرلينگ نوشته اريكا يوهنسن نقش ملكه را بازي مي كند. واتسون در اين فيلم نقش پرنسس 19 ساله اي به نام كلسي گلين را برعهده دارد كه در روزگاران عجيبي زندگي مي كند يعني سه قرن پس از آن كه جمعيت كمي از نسل بشر در سرزميني كه به طرز مرموزي طي فاجعه اي محيط زيستي به وجود آمده ساكن شده اند. داستان اصلي فيلم درباره تلاش هاي گلين براي پس گرفتن تاج و تخت مادر مرحوم اش و بازپس گرفتن قلمروي او يعني تيرلينگ از دست نيروهاي ردكويين، فرمانرواي بي رحم و ساخر سرزمين همسايه است.  
 
از فيلم با عنوان اثري با حال و هواي بازي تاج و تخت ياد مي كنند كه بيشتر شخصيت هاي كليدي آن زن هستند و مسائل مربوط به قدم گذاشتن نوجوانان و جوانان به دنياي بزرگسالان هم در آن مطرح مي شود. يوهنسن در ابتداي سال 2013 قرار داد خوبي براي نگارش اين سه گانه امضا كرد و جالب اينجاست كه كمپاني برادران وارنر نرحتي اجازه نداده جلد اول كتاب منتشر شدود و بلافاصله امتياز اقتباس سينمايي آن را خريداري كرده است. جلد اول كتاب قرار است سال 2014 منتشر شود و با توجه به موفقيت عظيم مجموعه فيلم هاي هري پاتر، كمپاني برادران وارنر اميدوار است اين فيلم هم شروع مجموعه موفق ديگري باشد. ديويد همين كار تهيه فيلم را برعهده دارد كه در تهيه فيلم هاي هري پاتر هم نقش داشت البته قدم اول استخدام فيلمنامه نويسي كار كشته و بعد از آن كارگرداني ماهر براي برگردان سينمايي كتاب است.  
 
تا وقتي كه اماواتسون براي بازي در اين فيلم آماده شود، او را در فيلم اين پايان است كمدي آخرالزماني است روگن و دوستانش و فيلم بلينگ رينگ ساخته سوفيا كاپولا خواهيم ديد. واتسون در حال حاضر سرگرم بازي در فيلم نوح به كارگرداني دارن آرونوفسكي است كه قرار است اواخر مارس 2014 روي پرده برود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.