سپهرزاد:

تلاش های فدراسیون در حد من نیست

ملی پوش دو و میدانی گفت: از حق نگذرم فدراسیون برای پیشرفت دو و میدانی تلاش کرده است اما این اقدامات در حد و اندازه قهرمانان ملی نیست.

هادی سپهرزاد ملی پوش دهگانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون دو و میدانی کشورمان تا جایی که امکانات داشته است در راه پیشرفت این رشته ورزشی اقدام کرده است ولی این تلاش ها کافی نیست برای یک قهرمانی باید در حد قهرمانی فعالیت مرد ولی متأسفانه این مهم برای ما فراهم نشده است، مسئولان فدراسیون توپ را داخل زمین می اندازند و توقع دارند خودمان آن را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال گذشته تنها یک ماه مربی داشتم و آن هم مربوط به زمانی است که در اردوی آماده سازی آلمان بودم و حدود 3 هفته هم در بوشهر تمریناتم را به صورت انفرادی ادامه دادم ولی در کل تنها ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران مکان تمرینی ملی پوشان دو و میدانی است.

سپهرزاد خاطرنشان کرد: از طرفی در ایران مربی داخلی نداریم چراکه سطح دهگانه در ایران پائین است و با این اوصاف من نمی توانم به اعداد بالا برسم از طرفی اگر فدراسیون بودجه کافی داشته باشد ارتباط برون مرزی مطلوبی ندارد تا حضور یک مربی خارجی میسر شود من هم تصمیم دارم خودم این راه را به صورت شخصی ادامه دهم و از مربیان داخلی به صورت تک رشته ای بهره ببرم.

وی تصریح کرد: قبل از مسابقات آسیایی هند تمرینات سختی داشتم ولی متأسفانه 10 ساعت قبل از شروع رقابت ها به هند رسیدم و تا 4 روز قبل از رقابت ها برای دریافت روادید استرس داشتم، این عوامل باعث شد تا با شرایط روحی نامطلوب در مسابقه حاضر شوم، از طرفی در روز اول آب و هوای کشور میزبان شرجی بود و در روز دوم هم به دلیل خطا از دور رقابت ها کنار رفتم.

سپهرزاد تأکید کرد: بعد از اینکه نتوانستم در هند راه به جایی ببرم تصمیم گرفتم در سایر مسابقات برون مرزی برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی تلاش کنم، به این منظور با هزینه شخصی در مسابقات اوکراین شرکت کردم و مسئولان فدراسیون نیز اعلام کردند که اگر سهمیه مسابقات را کسب کنم پاداش دریافت می کنم، من هم ایمان داشتم که می توانم در این عرصه موفق شوم ولی متأسفانه شرایط به گونه ای بود که نتوانستم به سهمیه مسابقات جهانی مسکو برسم و به دلیل مسمومیت غذایی نتوانستم در مسابقات حاضر شوم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه از مسابقات اوکراین بازگشتم مسئولان هیچ تماسی با من نداشته اند و من هم شرایط حضور در فدراسیون را نداشتم و منتظرم بدانم فدراسیون برای سال جاری چه برنامه ای برای ما دارد.

سهپرزاد در خصوص حضور در مسابقات لیگ عنوان کرد: تا کنون با هیچ یک از تیم های حاضر در لیگ قراردادی نبسته ام و باید ببینم می توانم با یک باشگاه قرارداد مناسبی امضا کنم یا نه.

وی اضافه کرد: قبل از حضور در اردوی آلمان از طرف باشگاه پیکان تهران پیشنهاد داشتم اما متأسفانه با مسئولان این تیم به توافق نرسیدم چرا که مبلغ قرارداد در حد نفر سوم کشور بود و به هیچ عنوان در سطح من نبود، از این رو در مسابقات لیگ هم حاضر نشدم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار