اسم شهرها برند نيست؛

مردم در خريد برنج ايراني دقت کنند

دبير انجمن برنج گفت: اسم شهرها براي خريد برنج ايراني نمي‌تواند تضمين کننده کيفيت باشد و مردم براي خريد برنج با کيفيت و بدون مخلوط مي‌بايست بيشتر دقت کنند.

جميل عليزاده شايق در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق اظهار داشت: هفته اول و دوم ماه مبارک رمضان در تهران انبارهايي کشف و پلمب شد که برنج‌هاي مخلوط و بي‌کيفيت در کيسه‌هاي برنج‌هاي با کيفيت ايراني پر مي‌شد.

وي ادامه داد: در شهر کرج نيز انباري کشف شد که در آن برنج‌هاي پر محصول داخل را با نوع کيفي مخلوط و در کيسه برنج هاشمي آستانه اشرفيه پر کرده و در بازار پخش مي‌کردند.

دبير انجمن برنج افزود: اين انبارها توسط بازرسان کشف و پلمب شد اما از سازمان حمايت از مصرف کننده خواستاريم تا در مقابله با چنين وقايعي برخورد جدي‌تري نمايند.

عليزاده تاکيد کرد: برنج هاشمي بعد از تلاش فراوان در بازار سازي جايگاه خود را بين مردم پيدا کرده بود که با اين وقايع اعتماد مردم از بين مي‌رود.

وي افزود: سازمان نظارت، بازرسي و سازمان حمايت از مصرف کننده بايد در اين موارد دقت عمل بيشتري داشته باشد و از وقوع چنين اتفاقاتي جلوگيري کند.

دبير انجمن برنج با بيان اينکه تنها نوع طارم و صدري تعيين کننده کيفيت برنج است گفت: در کشور برند معروفي براي برنج نداريم و نام شهرها نيز نمي‌تواند تضمين‌کننده کيفيت برنج باشد و مردم بايد در خريد برنج دقت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: برنج ، رمضان ، بازرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار