پركره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاسيس دانشگاه احمدي‌نژاد در تهران منافاتي با عدالت محوري وي ندارد/ايجاد رقابت علمي با تاسيس دانشگاه جامع بين‌المللي

"مشاور عالی دانشگاه آزاد" با بيان اينکه احداث دانشگاه جامع بين‌المللي تعارضي با عدالت محوري احمدي‌نژاد ندارد، گفت: هرقدر فضاي علمي در کشور تاسيس شود فضاي رقابت علمي تقويت شده و اين امر باعث رشد و تعالي کشور به لحاظ علمي‌، معنوي و فرهنگي خواهد شد.

محمدحسين پركره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه تاسيس دانشگاه در کشور با هر عنواني بيانگر رشد و شكوفايي كشور است، اظهارداشت: هرچقدر  موسسات و دانشگاه‌هايي كه در سطح علمي فعاليت مي‌كنند بيشتر باشد، مطمئناً فضاي رقابت علمي تقویت می‌شود و این امر باعث رشد و تعالی کشور به لحاظ علمی، معنوی و فرهنگی خواهد شد.
 
مشاور عالي دانشگاه آزاد با اشاره به احداث اين دانشگاه در تهران، افزود: احداث دانشگاه جامع بين‌المللي تعارضي با عدالت محوري احمدي‌نژاد ندارد، جز اينكه يك رقابت علمي سالم در كشور به وجود مي‌آيد.
 
پركره در پايان با بيان اينكه اين دانشگاه نبايد فضاي سياسي به خود بگيرد، خاطر‌نشان كرد: دانشگاه احمدي‌نژاد بايد يك رقابت و فضاي سالم را در دانشگاه ايجاد كند و از هرگونه سياسي کاري بپرهيزد تا بتواند نيروهاي علمي خوبي را جذب كند كه اگر اين امر محقق شود به نتيجه مثبتي خواهد رسيد اما اگر دانشگاه را به يك پاركينگ سياسي تبديل كند، قطعا نتيجه مثبتي نخواهد داشت كه به نظر من اين فضا اتفاق نمي‌افتد و يك فضاي علمي خوب محقق مي‌شود.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار