استقبال عموهای فیتیله ای، قناد و پورنگ از عید فطر

عمو های فیتیله ای، عمو قناد و عمو پورنگ روزهای تعطیل به مناسبت عید سعید فطر با تدارک برنامه‌های شاد و مفرح به استقبال این عید خجسته می روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما ، مدیر گروه کودک و خردسال شبکه زندگی این خبر را اعلام کرد و گفت: "فیتیله، جمعه تعطیله"، " جمعه به جمعه، خونه به خونه" و " کتابخانه عمو پورنگ" روز عید فطر و بعد از آن روی آنتن تلویزیون می روند.

علی زارعان افزود: این ویژه برنامه ها که با رویکرد توجه به روزه اولی ها روی آنتن می رود و دختر خانم‌ها و آقا پسرهایی که امسال برای بار اول روزه دار بودن را تجربه کردند، هدایایی از عموها دریافت می کنند.

وی گفت: قصد داریم این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم که نباید نسبت به روزه اولی ها بی تفاوت بود، باید آن ها را تشویق کنیم تا سال های آینده با اشتیاق بیشتری خود را برای ورود به ماه میهمانی الهی آماده کنند.

زارعان تصریح کرد: عمو قناد از ساعت9:30 میهمان خانه مخاطبان خود می شود، عموهای فیتیله ای نیز در این روزها برنامه خود را از ساعت 14 آغاز می کنند، همچنین کتابخانه عمو پورنگ طبق معمول روزهای تعطیل از ساعت 16 روی آنتن شبکه دو می رود./ص
برچسب ها: عید فطر ، فتیله ، قناد ، پورنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.