دومین روز مسابقات شمشیربازی جهان؛

سه شمشیرباز به جدول اصلی راه یافتند/یعقوبیان نماینده رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نشناخت

در پی برگزاری رقابتهای جهانی مجارستان شمشیربازان کشورمان در اسلحه ی اپه موفق به صعود از مرحله ی مقدماتی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در دومین روز از رقابتهای شمشیربازی قهرمانی جهان مسابقات اسلحه اپه با حضور 216 نفر از ورزشکاران سراسر دنیا برگزار شد بر این اساس 4نماینده از کشورمان دراین مسابقات حضور یافتند که به ترتیب حامد صداقتی در مرحله مقدماتی موفق شد برابر حریفانی از کشورهای مکزیک پرتغال کاستاریکا به  پیروزی برسد.

وی همچنین با قبول شکست مقابل کوبا و برزیل به رتبه 94 در مرحله ای مقدماتی دست یافت و هم اکنون تا دقایقی دیگر برای حضور در 64 نفر برتر جهان باید به مصاف شمشیر باز در کشور مراکش برود.

محمد رضایی دیگر نماینده کشورمان در این بخش نماینده کشورهای مغولستان، مراکش، آمریکا را از میان برداشت و بازی را به شمشیربازان موریتانی ، کره و مصر واگذار کرد و در نهایت به امتیاز 118 مرحله مقدماتی دست یافت.

وی درادامه با حریفی از مصر روبه رو خواهد شد. محمد اسماعیلی نیز به عنوان نماینده آخر کشورمان دررقابت های مرحله مقدماتی از سد حریفانی چون لیتوانی چین کامرون گذشت و در برابر استرالیا هنگ کنگ و هلند متوقف شد و درنهایت با اختصاص رنک 125 مرحله مقدماتی تا دقایقی دیگر برای ورود به مرحله یک شصت و چهارم نهایی برابر حریفی از کشور استونی قرار می گیرد.

شایان ذکر است علی یعقوبیان کاپیتان و شوالیه ی تیم ملی اپه کشورمان در حرکتی جوانمردانه به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه در برابر نماینده غاصب رژیم صیهونیستی و اشغالگر قدس شریف حاضر نشد و ترجیح داد با انصراف خود از مسابقات بیزاری بیش از پیش مسلمین جهان را به نشانه انزجار از حکومت غیر قانونی این رژیم اعلام داشت.

گفتنی است این رقابتها هم اکنون در حال برگزاری است و علیرضا ادهمی تنها فلوریست اعزامی به مسابقات شمشیربازی ساعت 19 و 30 دقیقه امشب به مصاف با حریفان خود خواهد رفت./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار