کهگیلویه و بویراحمد/

سارقان اینترنتی در کمین زکات فطریه روزه‌داران

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش سارقان اینترنتی برای به چنگ آوردن زکات فطریه روزه‌داران هشدار داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سرهنگ عبدالعلی مرتضویان اظهار کرد: کلاه‌برداران اینترنتی با راه‌اندازی سایت‌های جعلی قصد کلاه‌برداری از شهروندان در خصوص پرداخت فطریه را دارند.

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به همه مردم خداجوی این استان ادامه داد: در پی رصد و پایش کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، متأسفانه افراد سودجو و فرصت‌طلب با راه‌اندازی و ایجاد سایت‌های جعلی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند.

وی افزود: این افراد با استفاده از عناوین مختلف فریبنده وابسته به مؤسسات خیریه کمیته امداد یا سازمان‌های مورد وثوق مردم با قرار دادن شماره حساب‌های جعلی سعی در جلب اعتماد شهروندان به منظور جمع‌آوری فطریه و وجوهات شرعی شهروندان و از آن طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

مرتضویان تصریح کرد: پلیس به شهروندان توصیه می‌کند جهت پرداختن زکات فطریه به ارگان‌های ذی‌صلاح مراجعه کرده و از پرداخت زکات و فطریه از طریق پرداخت اینترنتی در سایت‌ها خودداری کنند.

وی افزود: پلیس در استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان می‌خواهد در صورت مشکوک بودن چنین سایت‌های اینترنتی به شماره تلفن‌های 110 و یا 2182570 و 2182593 تماس بگیرند و پلیس را در جریان امور قرار دهند.
برچسب ها: اینترنتی ، سارقان ، زکات ، فطریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.