قم/ 22 و 23 خردادماه؛

اجلاس سراسری جامعة المصطفی در قم برگزار می‌شود

هفتمین اجلاس «مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی (ص) العالمیة در داخل و خارج کشور» به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در این دوره از اجلاس که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 22 و 23 مردادماه سال جاری در ستاد مرکزی جامعة المصطفی (ص) در قم برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس جامعة المصطفی (ص) سخنرانی خواهد کرد و معاونان و مدیران آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط را بیان خواهند کرد.

در این اجلاس بیش از 120 تن از نمایندگان و مدیران مراکز و واحدهای زیرمجموعه جامعة المصطفی (ص) از 40 کشور شرکت خواهند کرد و اهداف مختلفی چون تبادل‌نظر و تجربه نمایندگان، انتقال آخرین سیاست‌ها و هدف‌گذاری‌ها با توجه به رویدادهای منطقه‌ای، تقویت ارتباط مدیران با یکدیگر و مشارکت دادن مدیران مراکز مختلف در سیاستگذاری‌های کلان دنبال خواهد شد.

این گردهمایی به دنبال آن است ضمن ارزیابی و بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، زمینه‌های همکاری، نیازسنجی و آسیب‌شناسی مناسب بتواند با اتخاذ تصمیمات لازم و برنامه‌ریزی مشترک، زمینه را برای تحقق و پیشبرد اهداف جامعةالمصطفی (ص) فراهم کند.

این نهاد علمی بیش از 500 هزار دانش‌‌پژوه مرد و زن را از 122 ملیت مورد تعلیم و تربیت خود قرار داده و تاکنون بیش از 25 هزار نفر از آنان دانش‌آموخته شده‌اند./ب

برچسب ها: قم ، اجلاس ، سراسری ، جامعه ، المصطفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.