دانشگاه صنعت نفت در 6 رشته جديد دانشجو مي پذيرد

رئيس دانشكده نفت تهران از اخذ مجوز 6 رشته تحصيلي جديد در مقطع تحصيلات تكميلي از وزارت علوم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عبدالنبي هاشمي با بيان اين مطلب گفت: دانشگاه صنعت نفت موفق شد مجوز 6 رشته تحصيلي در مقطع تحصيلات تكميلي از وزارت علوم را دريافت كند.
 
وي ادامه داد: اين 6 رشته جديد در سه دانشگاه نفت تهران، اهواز و محمود آباد ارائه خواهد شد.
 
هاشمي با بيان اينكه پذيرش دانشجو در رشته هاي جديد تحصيلات تكميلي از ابتداي مهرماه صورت مي پذيرد، گفت: 4 رشته از 6 رشته اي كه مجوز آن از سوي وزارت علوم صادر شده است با عنوان هاي؛ اقتصاد نفت و گاز، حقوق نفت و گاز، مديريت مخازن هيدروكربوري و مديريت مالي نفت و گاز (گرايش سرمايه گذاري تامين مالي و سرمايه گذاري در نفت و گاز) در دانشكده نفت تهران ارائه مي شود.
 
رييس دانشكده نفت تهران همچنين در مورد 2 رشته باقي مانده نيز گفت: دانشكده نفت محمود آباد در رشته مهندسي سيستم هاي انرژي و دانشكده نفت اهواز در رشته مهندسي مكانيك طراحي كاربردي دانشجو مي پذيرد.
 
هاشمي با عنوان اينكه دانشگاه صنعت نفت تحت نظارت صنعت نفت و تابع قوانين و مقررات وزارت علوم است، تصريح كرد: با توجه به توصيه وزير نفت و مدير عامل شركت ملي نفت ايران، دانشگاه صنعت نفت ماموريت خود را براي ايجاد دوره هاي جديد در اين دانشگاه تعريف كرد و توانست براي اولين بار مجوز 6 رشته در مقطع تحصيلات تكميلي را از وزارت علوم اخذ كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار