در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

تقدير دبير از اقدام صدا و سيما در پخش زنده جلسات راي اعتماد كابينه

عضو شوراي اسلامي شهر تهران ضمن تقدير از اقدام صداوسيما در پخش زنده جلسات راي اعتماد كابينه گفت: اين اقدام صداوسيما مي‌تواند در راستاي افزايش سطح آگاهي‌هاي سياسي جامعه و مشارکت مردم در تصميم‌گيري‌هاي مهم،‌ مفيد و موثر باشد.

عيلرضا دبير در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن تقدير از اقدام صداوسيما در پخش زنده جلسات راي اعتماد كابينه تصريح کرد: اين اقدام رسانه ملي نشان مي‌دهد كه حاكميت چيز پنهاني از مردم ندارد و بين جمهوري اسلامي و مردم هيچ مرزبندي وجود ندارد. 

دبير مخالفت برخي از افراد با پخش مستقيم جلسات راي اعتماد را كج سليقگي دانست و افزود: اين اقدام يكي از بارزترين نمونه‌هاي مردم سالاري در جامعه است و مي تواند الگويي براي ديگر كشورهاي جهان باشد.

وي تاكيد كرد: وقتي مردم به اين اندازه در روند تصميم‌گيري‌هاي جمهوري اسلامي قرار مي‌گيرند و هيچ فاصله‌اي ميان خود و حاكميت نمي دانند طبيعي است كه هر گاه كشور با تهديد و تحريم مواجه مي شود، حضور مردم در راهپيمايي ها و حمايت از نظام افزايش مي يابد.

نفر دوم انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تشكر از مسولين رسانه ملي خواستار ادامه اينگونه اقدامات مفيد و موثر شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دبیر ، صدا ، سیما ، پخش ، مستقیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار