صادقي‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پخش زنده جلسات مجلس نمايانگر فضاي عقلاني حاکم بر کشور است

"عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت" پخش زنده جلسات بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي رئيس‌جمهور را نمايانگر فضاي عقلاني حاکم بر کشور دانست و گفت: نمايندگان مجلس بايد با رعايت اخلاق و شان مجلس نشان دهند علي‌رغم تضاد نظري و آراء ، هيچگاه وحدت خود را از دست نخواهند داد.

مصطفي صادقي‌فر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نحوه برگزاري جلسات علنی مجلس و پخش مستقيم آن از رسانه‌ها اظهار داشت: نمايندگان مجلس بايد با توجه به اين مسئله که در پيشگاه ملت صحبت مي‌کنند، تمامي مواضع، عملکردها و تذکراتشان را با رعايت شئونات و اخلاقيات در شأن مردم و مجلس، ارائه کنند.
 
وي پخش زنده جلسات بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي رئيس‌جمهور را نمايانگر فضاي عقلاني حاکم بر کشور دانست و بيان داشت: آزادي بيان موافقان و مخالفان و در نهايت راي‌گيري آن‌ها در مورد وزراي پيشنهادي نشان دهنده دموکراتيک بودن فضاي کشور در مقایسه با کشورهايي است که ادعاي دمکراسي دارند.
 
صادقي‌فر با تاکيد بر اينکه رئيس مجلس و هيئت رئيسه توانسته‌اند تا حدود زيادي فضاي مجلس را کنترل کنند، تصريح کرد: پخش زنده اين جلسات موجب آگاهي مردم از مسائل کلان کشور و نظام شده اما مسئولان بهتر بود قبل از پخش مستقيم اين جلسات با آسيب‌شناسي و بررسي نقاط ضعف و رفع آن موجب تاثيرگذاري بيشتر اين برنامه ها بر مردم مي‌شدند.
 
عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت با انتقاد از برخي توهين‌ها و اتهاماتي که برخي از نمايندگان مجلس به يکديگر در اين جلسات مي‌زنند، خاطرنشان کرد: نمايندگان مجلس بايد با رعايت اخلاق و شان مجلس نشان دهند علي‌رغم تضاد نظري و آراء ،هيچگاه وحدت خود را از دست نخواهند داد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، فضا ، عقلانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار