مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: فعال‌ترين گمركات در امر صادرات اعلام شد ،‌عقب نشینی ارزهای رسمی ، ضرورت ورود بخش خصوصی به موضوع تجهیزات نفتی/ متخصصان خانه‌نشین را روی کار می‌آورم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ضرورت ورود بخش خصوصی به موضوع تجهیزات نفتی/ متخصصان خانه‌نشین را روی کار می‌آورم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/5/23/1427682_812.jpg

 وزیر پیشنهادی نفت دولت يازدهم با تاکید بر اینکه برای رشد کشور باید تولید ثروت صورت گیرد،گفت: در موضوع تجهیزات نفتی بايد بخش خصوصی ورود پیدا کند و این نکته را هم در نظر بگیرد که برای من کیفیت بسیار اهمیت دارد زیرا بدون کیفی‌سازی در صحنه رقابت‌های بین‌المللی نابود می‌شویم.

قيمت مسکن کاهش يافت / پیش بینی ادامه کاهش قیمت ها طی ماه های آینده
عرضه و توليد مسکن تاثير صددرصدي به بازار مسکن دارد و همچنین با توجه به ارائه تسهيلات مسکن ، روند رو به کاهشي قيمت ها ادامه خواهد داشت.

آرتمياي اروميه در معرض نابودي
 رئيس مرکز تحقيقات آرتمياي ايران گفت: خشکسالي و کمبود آب بيش از 90 درصد آرتمياهاي درياچه اروميه را در معرض نابودي قرار داده است.

جايگاه برتر صنعت بيمه ايران در منطقه
رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران تاكيد كرد: عبور از سد تحريم هاي بيمه اي كه كاملا با هنجارهاي بين المللي و جهاني در تضاد بوده است و تبديل اين تهديد به فرصتي براي توسعه صنعت بيمه داخلي ؛ دستاوردي بسيار ارزشمند و تقريبا پايان ناپذير است.

کاهش 2 هزار توماني قیمت سکه

 امروز بازار سکه با دنبال کردن روند نزولی قیمتها شاهد کاهش قیمت انواع سکه بود.

فعال‌ترين گمركات در امر صادرات اعلام شد
طي چهارماهه نخست سال 1392 فعال‌ترين گمركات در امر صادرات اعلام شد

بازار طلا در سرازیری قیمت
 امروز بازار طلای تهران برای دومین روز متوالی با افت بهای فلزات گرانبها روبرو شد و این در شرایطی است که اونس جهانی تغییر چندانی نداشت.

عقب نشینی ارزهای رسمی
 امروز نرخ ارزهای رسمی توسط بانک مرکزی اعلام شد که براساس آن اکثر ارزها با کاهش بها عرضه شدند.

مسدود ها ومحدود های امروز "23 مردادماه92"

 كمربندي شرقي شهر كرمانشاه، واقع در استان كرمانشاه، با تمديد عمليات زيرسازي راه‌آهن غرب تا 31 مردادماه 92 ، روزهاي زوج، از ساعت 11 الي 14 مسدود است.

بخش خصوصی چهره اقتصادی و صنعتی منطقه آزاد ارس را تغييرداد
حضور بخش خصوصی در منطقه آزاد ارس اشتغالزایی و رفع محرومیت های اين منطقه در کمتر از یک دهه را به همراه داشته، به طوري که فعالیت بخش خصوصی موجب دگرگونی چهره اقتصادی و صنعتی اين منطقه شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار